Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی، وزیر خارجه تاکید داشت که تا امروز مذاکره مستقیم با آمریکایی ها صورت نگرفته و تاکنون مذاکرات با گروه ۱+۴ به خوبی پیش رفته است.

محمود عباس زاده مشکینی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر امور خارجه گفت: این جلسه با حضور امیرعبداللهیان برای پاسخگویی به سوالات نمایندگان و ارائه گزارشی از روند مذاکرات با کشورهای گروه ۱+۴ تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: وزیر خارجه تاکید داشت که تا امروز مذاکره مستقیم با آمریکایی ها نداشته ایم و مذاکرات با اعضای گروه ۱+۴ تاکنون به خوبی پیش رفته است. دریافت تضمین های عینی و جامع برای ما مهم است و در این میان بر راستی آزمایی تاکید داریم، تاکنون پیشرفت هایی صورت گرفته اما همچنان مسائلی باقی مانده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: غرب به دنبال امتیازگیری از ایران است و با پروژه های نخ نما تلاش دارند در بین مردم ایجاد استرس کنند که به هدفشان نمی رسند. آنچه مهم است رسیدن به توافق پایدار، با اصالت، جامع و برد-برد بوده که با راهنمایی مقام معظم رهبری انتظارات مردم در چارچوب منافع کشور محقق می شود. ایران خواهان توافق پایدار است و اگر دائمی باشد که بهتر خواهد بود.

وی در پایان گفت: باید توافق برد-برد باشد تا هم نگرانی طرف مقابل برطرف و هم مطالبات منطقی و قانونی ایران که رفع تحریم ها است محقق شود. طرف مقابل می خواهد توافقی موقتی باشد که بتواند هر زمان زیر آن بزند.

منبع: ایسنا این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مذاکره مذاکرات وین بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط آماده ایم با ایران به صورت مستقیم دیدار کنیم خرید سربازی برای چه کسانی امکان پذیر است؟ بررسی مذاکرات وین با حضور امیرعبداللهیان در کمیسیون امنیت ملی هزینه باورنکردی برگزاری جلسات مجلس / هر دقیقه ۱۰۰میلیون تومان ایران متعهد به دستیابی به یک توافق خوب در کوتاهترین زمان ممکن است نظر پزشکیان درباره مذاکرات وین! ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها موارد روزانه ابتلا به کرونا در کره جنوبی رشد کرد آخرین اخبار از مذاکرات وین از زبان امیرعبداللهیان در کمیسیون امنیت ملی مجلس مناقصه عمومی چکاوه برای تامین مصالح سندبلاست حقوق کارگران بخش خصوصی هم ۵میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می شود؟ بدون توقف؛ قیمت مسکن همچنان صعودی لغو پروازها در استانبول و خوابیدن مسافران در فرودگاه + فیلم صحبت‌ های عجیب سخنگوی فدراسیون فوتبال + فیلم فوری: گل محمدی استعفا کرد پیام رییس جمهور به اردوی تیم ملی فوتبال حضور گروه مالی گردشگری در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری سرنوشت موتورهای جستجوی ایرانی، از گذشته تا امروز ​بیانیه درباره فیلترینگ چند کسب‌وکار آنلاین دیدار وزیر دفاع آذربایجان با رییس جمهور شهردار تهران از غرفه ایران‌ دو‌چرخ بازدید کرد قیمت یخچال (دوقلو / جدول) روایت آقای وزیر از مدیری که ۱۲۰۰سکه از جیب بیت‌ المال خریده بود خورشیدی: تمام راه‌ ها را برای حضور طارمی رصد می‌ کنیم واکنش سخنگوی فدراسیون فوتبال به سردرگمی مردم برای تهیه بلیت علت احساس درد در چشم ها چیست؟ بارش برف و باران در تهران حق عائله مندی و حق فرزند سال آینده مشخص شد تحرکات روزانه صندوق‌ های قابل معامله / روزی سبز برای صندوق ها ایران در تولید پارچه ایربگ خودکفا شد صادرات دام مازاد عشایر ۲ ماه دیگر آغاز می شود بازی ایران و عراق با حضور ۱۰ هزار تماشاگر برگزار می شود محدودیت‌ های کرونایی به تهران بر می گردد رییس جمهور به تمرین تیم ملی نمی‌ آید ​تولید گاز طبیعی در عربستان رکورد زد جنگ فدرال رزرو و تورم بالاخره آغاز شد بانک صادرات ایران رتبه دوم شبکه بانکی شد تشکیل اولین قرارگاه صدور سند اراضی کشاورزی کشت گندم در ۵.۷ میلیون هکتار از مزارع کشور ۱۱۸۵۱ بیمار کرونایی جدید شناسایی شد پیش بینی رشد ۴.۴ درصدی برای اقتصاد ایران قیمت ماشین ‌های ایران خودرو (بهمن ۱۴۰۰) شپنا در صدر معاملات بورس امروز برتر جای گرفت علائم آلزایمر در نحوه لباس پوشیدن تزریق واکسن به کودکان ۹ تا ۱۲ سال از روز شنبه آغاز می شود فیلم دیده نشده از لحظه خروج رییسی از کاخ کرملین قیمت اتو (ارزان ترین‌ ها / جدول) لنگراندازی کالاهای ممنوع در گمرکات بانک تجارت پشتیبان توسعه گروه خودروسازی سایپا دستمزد کارگران در سال ۱۴۰۱ دانشمندان را هم درگیر کرد بیش از ۱۵ میلیون نفر دوز سوم را تزریق کردند نشانه‌ هایی که می‌گوید شما به اندازه کافی نمی خوابید آموزش استیکینگ (stkaing) کازماس (Cosmos) استیضاح "فاطمی امین" و "عبدالملکی" به بیش از ۳۰ امضا رسید بعد از صدور قرار بازداشت وضعیت متهم را پیگیری کنید چند ترفند برای داشتن چهره جوان! آپارتمان‌ های منطقه کوهستانی تهران چه قیمتی دارند؟ DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی مذاکره مذاکرات وین کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۳۹۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم

حباب قیمت  یا همان حباب بازار زمانی رخ می‌دهد که قیمت یک دارایی به قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی آن برسد. در واقع حباب، چرخه‌ی اقتصادی افزایش سریع قیمت یک دارایی خواهد بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • تثبیت قیمت نفت در پی مذاکرات آتش‌بس در خاورمیانه
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • مذاکرات نظامی مغرب و ناتو
  • پیام امیرعبداللهیان به مناسبت «روز ملی خلیج فارس»
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ جنگ روانی حماس، تیتر روزنامه های عبری زبان
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • تعریف حباب قیمت به زبان ساده + فیلم
  • خبر احتمال مذاکرات هسته ای،قیمت دلار را در بازار تهران ریخت