Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@11:12:37 GMT

حامد پاکدل به آلومینیوم بازمی گردد؟

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۰۱۳۴

رسول خطیبی در نقل و انتقالات زمستانی به دنبال مهاجم بوده و احتمال دارد شاگرد سابقش را به آلومینیوم بازگرداند.

حامد پاکدل یکی از گزینه های آلومینیوم اراک برای تقویت خط حمله است.

به گزارش طرفداری، پاکدل در تابستان از آلومینیوم راهی پرسپولیس شد ولی نتوانست نظر گل محمدی را جلب کند و در بیشتر مواقع روی نیمکت حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلومینیوم نیز در فصل جاری با کمبود مهاجم گلزن مواجه بوده و از این رو قصد دارد در نقل و انتقالات زمستانی یک مهاجم جذب کند. آن ها به جذب حامد پاکدل علاقه نشان داده اند.

به نظر می رسد پرسپولیس نیز مشکلی با فروش پاکدل ندارد. البته قرمزپوشان می خواستند در ازای خرید بازیکن، پاکدل را به صورت قرضی به تیم دیگری بفرستند یا آن را با بازیکن مد نظر خود معاوضه کنند. شاید قرمزها برای معاوضه پاکدل با قائد رحمتی اقدام کنند.

حامد پاکدل فصل گذشته بهترین گلزن آلومینیوم بود ولی در فصل جاری نتوانسته در پرسپولیس کاری از پیش ببرد.

 

بیشتر بخوانید:

بلاتکلیفی ادامه دار مهاجم پرسپولیس

دو پیشنهاد پیش روی محمود قائد رحمتی؛ گل محمدی خواهان هافبک آلومینیوم است

 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد رشید مظاهری خطاب به مدیران استقلال؛ از جیبم پول رضایتنامه را می دهم تا به پرسپولیس بروم! افشاگری کارشناس فوتبال عراق درباره کرونایی های تیم ملی کشورش واکنش جالب ام باپه به سوپر گل اشرف حکیمی / عکس گل استثنایی گابادینیو مانگو به مراکش در جام ملت های آفریقا (مراکش - مالاوی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حامد پاکدل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)

به گزارش ورزش سه، ستاره آخرین تقابل پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی در بازی امروز حضور ندارد و حتی شانس حضور در جام حذفی را به طول کامل از دست داده است!

محمدرضا آزادی مهاجم جوان تیم فوتبال نساجی در آخرین بازی که تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم مقابل هم قرار گرفتند در نقش یک ستاره ظاهر شد و دو گل-یک پاس گل ارسال کرد تا در صعود آلومینیوم نقش ویژه ای ایفا کند.

آزادی در شب خاطره انگیز آلومینیوم گل اول و سوم این تیم را به ثمر رساند و یک پنالتی در دقیقه 71 از دست داد تا شانس هت‌تریک را از دست بدهد، او روی گل دوم آلومینیوم هم تاثیر گذار بود و با پاس گل علی‌نژاد را در موقعیت شوتزنی و گلزنی قرار داد.

در بازی امروز هم جوان‌های پرتعدادی در ترکیب آلومینیوم حضور دارند که می‌توانند جای خالی آزادی را پرکنند و خاطره ای مشابقه رقم بزنند، یونس اکبرپور و به ویژه مهدی لیموچی بازیکنانی هستند که امید اصلی مجتبی حسینی خواهند بود.

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ساعت 18:15 به میزبانی اراک برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • اوسمار در تور قاتل پرسپولیس
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • مهاجم استقلالی در اصفهان، دور از دست حسینی (عکس)
  • اعلام اسامی داوران یک هشتم نهایی جام حذفی/ عرب براقی قاضی دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • فوری: آلومینیوم- پرسپولیس با تماشاگر شد
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد