Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@14:32:21 GMT

طرح کنترل جمعیت نسل‌کشی خاموش میان مسلمانان است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۰۳۰۱

طرح کنترل جمعیت نسل‌کشی خاموش میان مسلمانان است

کبری خزعلی روز چهارشنبه در جمع گروهی از  شهرستان نایین اظهار کرد: افزود: دشمن با این روش در تلاش است نسل مسلمان و شیعه را منقرض کند چرا که این توطئه شوم سردمداران استکبار سابقه‌ای دیرینه دارد.
وی با اشاره به ساخت فیلم های هالیوودی و تبلیغات وسیع رسانه‌های بیگانه در کاهش باروری بین مسلمانان خاطرنشان کرد: در این عرصه زنان و مادران ایرانی نباید تحت تاثیر تبلیغات مستمر و فریبنده دشمنان قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس شورای زنان شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: آمریکا ۸۰ سال قبل وقتی طرح نابودی سرخ‎پوستان آن منطقه را درسر داشت، شرط کمک غذایی و دارویی به آنان را عقیم کردن تدریجی زنان سرخپوست اعلام کرد و از سوی دیگر از طریق هالیوود با ساختن فیلم‌هایی که سرخ‌‎پوستان را انسان‎‌هایی خونخوار و وحشی نشان می‎‌داد، این تفکر را به اذهان جهانیان القا کرد که آنان مخلوقاتی خطرناک هستند که باید نسلشان منقرض شوند.

وی  ایجاد امنیت، محیط های آموزش و آرامشی که نظام جمهوری اسلامی برای زنان به وجود آورد را مهم بیان کردو گفت: در این زمینه زنان توانسته اند در همان دهه های اول و دوم انقلاب در حوزه های فوق تخصص، رتبه های علمی بالایی کسب کنند و نسبت به کل زنان جهان از جهش علمی برخوردار شوند.
خزعلی افزود: یک وظیفه مشترکی که بین زن و مرد وجود دارد در وهله اول باید شکر گزار خدا باشند که نعمت زوجیت را به آن ها عطا نموده و دیگر رعایت حقوق همدیگر ، پیش قدم شدن برای خدمت به یکدیگر و خوش رفتاری است.
وی با تاکید بر مشارکت زن و مرد برای انفاق در راه خدا گفت: حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) حضرت فاطمه(س) انفاق در راه خدا را در اولویت کارهایشان قرار داده بودند.

نماینده مردم شهرستان های نایین و خور و بیابانک در مجلس نیز گفت: حضور زن یعنی حضور خدا و جایگاه ارزشمند و والای یک زن، می تواند آرامش را برای خانواده به ارمغان بیاورد.
الهام آزاد افزود: امروز زن تأثیر فراوانی در کاهش معضلات و نارسایی‌های اجتماعی دارد و در صورتی شاهد جامعه‌ای سالم و آرمانی خواهیم بود که به اهمیت جایگاه زن توجه ویژه‌ای شود.
وی گفت: زن در نشان دادن خدا در وجود خودش از مرد جلوتر و مظهر خالقیت است، زن در دل خودش به خدا نزدیکتر است و زنها رقیق و لطیف هستند.
شهرستان نایین با ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۱۴۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها نایین اصفهان شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نایین اصفهان شورای عالی انقلاب فرهنگی نایین اصفهان شورای عالی انقلاب فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد

شهر مالمو سوئد بار دیگر شاهد اهانت به قرآن کریم با حفاظت پلیس این کشور و همچنین صحنه‌گردانی صهیونیست‌ها بود.

به گزارش ایسنا، یک زن سوئدی روز جمعه و در میدان «گوستاو آدولف تورگ» در شهر مالمو، نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

در ویدئویی که از این اقدام موهن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، همراه با این زن که یک صلیب در دست دارد، فردی در حالی‌که پرچم رژیم صهیونیستی را به دور خود پیچیده و در حال اهانت به پرچم فلسطین است، مشاهده می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قران کریم اهانت کرده بود.

در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حافظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه آن شعار می‌دهند و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

پلیس سوئد روز پنجشنبه اعلام کرد مجوز اهانت به قرآن کریم را صادر کرده است.

پیشتر نیز آتش‌زدن نسخه‌هایی از قرآن کریم در سوئد با واکنش گسترده کشورهای اسلامی و مسلمانان مواجه شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویری از قبرستان بقیع
  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • ‌۱۷۰ میلیارد ریال، هزینه کنترل جمعیت سگ‌های ولگرد بر دوش شهرداری گرگان
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت
  • ۶ چالش مامایی در قانون جوانی جمعیت/ اصلاح پرداخت تعرفه زایمان
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • باران شدید بهاری و سیل در نائین + فیلم
  • محرومیت زدایی از ماموریت‌های گروه‌های جهادی برای کمک به مردم
  • دلایل کاهش نرخ باروری در کشور
  • یکی از ریشه‌های کاهش نرخ باروری در کشور ما حاصل یک نگاه مالتوسی بود