Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا میرهاشم موسوی روز چهارشنبه در سفر یک روزه به زنجان با حضور در بیمارستان امام حسین(ع) این شهر، ضمن بازدید از بخش های مختلف این بیمارستان، ارتقای هتلینگ آن را نیز افتتاح کرد.

مدیر بیمارستان امام حسین( ع) با بیان اینکه برای ارتقای هتلینگ‌ قسمت بخش این بیمارستان سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شد، گفت: اجرای این طرح طی هشت ماه در زیربنایی به مساحت ۵۵۰ متر مربع انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دکتر رحیم سهرابی افزود: در این طرح سیستم گرمایش، سرمایش، تهویه، نور، کفپوش و نازک کاری بخش بیمارستان بازسازی شد. 
وی از آغاز عملیات اجرایی بهسازی پارکینگ و محوطه بیمارستان امام حسین(ع) با وسعت هشت هزار و ۵۰۰ متر مربع، نیز خبر داد و گفت: این پروژه تا نیمه سال آینده تکمیل می شود.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ریاست سازمان تأمین اجتماعی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ریاست سازمان تأمین اجتماعی زنجان سازمان تامین اجتماعی ریاست سازمان تأمین اجتماعی زنجان بیمارستان امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • رسالت معلمان ارتقای علمی و معنوی دانش آموزان است
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی