Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - «ترکی الحسن» تحلیل‌گر امنیتی و فرمانده سابق ارتش سوریه افشا کرد نظامیان آمریکایی و انگلیسی در پایگاه نظامی التنف سوریه که به مرز عراق نیز نزدیک است، به تروریست‌ها آموزش نظامی می‌دهند و کمی پیش نیز نزدیک به هفتاد خودرو وارد عراق کردند.

براساس گزارش المعلومه الحسن در ادامه اعلام کرده است پنج هزار تروریست داعشی در سوریه وجود دارند، اما نمی‌توانند خاک این کشور را کنترل کنند با این حال به دلیل اینکه سرکردگان آنان عراقی هستند به طور مداوم با حمایت‌های خارجی امنیت عراق را هدف می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سویی دیگر شبکه تلویزیونی المیادین در خبر فوری گزارش داد هیئتی از ائتلاف بین المللی به فرماندهی آمریکا امروز وارد اردوگاه الهول محل استقرار خانواده‌های داعش شدند، بدون آنکه علت این کار مشخص باشد. شبه نظامیان دموکراتیک قسد نیز با بستن در اصلی اردوگاه الهول، مانع از ورود کارکنان امور انسانی به این اردوگاه شدند. قسد همچنین خاکریز‌های اضافی در اطراف اردوگاه الهول ایجاد کرده است.

پیش از این نیز یک منبع بلند پایه امنیتی عراق فاش کرده بود تروریست‌های داعش و برخی از خانواده‌های آنان به صورت مخفیانه، اما زیر نظر آمریکا از اردوگاه «الهول» سوریه به اردوگاه «الجدعه» استان موصل عراق منتقل می‌شوند.

چندی پیش هم «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در مصاحبه‌ای صریحا اعلام کرده بود که «جو بایدن» همتای آمریکایی او به طور مداوم برای تروریست‌های سوریه کمک‌های غذایی، لجستیک و سلاح ارسال می‌کند.

اواسط ماه گذشته نیز محمد الجولانی، سرکرده تروریست‌های تکفیری «جبهه النصره» در حالیکه در حال گشت‌زنی در مناطق مرزی ترکیه و سوریه بوده، دیده شده است. این در حالی است که شاهدان عینی اعلام کردند که پهپاد‌ها و هواپیما‌های جاسوسی آمریکا در این منطقه در حال پرواز بودند، اما از سوی نظامیان این کشور که به بهانه مبارزه با تروریسم در سوریه حضور دارند، اقدامی دیده نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تروریست های داعش تروریست های تکفیری مرز عراق و سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود

بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در جشنواره  شعر عربی طوفان القوافی شرکت کردند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد که اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب‌های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود.

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدری از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می‌خورد.

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با ۳۷، ایران و عراق با ۲۵، لبنان با ۱۷ هستند، کشور‌های یمن، مصر و تونس دیگر کشور‌هایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته اند.

هیئت داوران شامل اساتید ثامر الوندی از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت.

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت (۸ و ۹ می) در شهر بصره عراق تقدیر به عمل آید.

شایان ذکر است نخستین جشنواره بین المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • تجربیات تهران در حوزه شهری و فضای سبز به «واسط» عراق منتقل شود
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • آمریکا برای تداوم حضور نظامی در عراق، داعش را بهانه کرده است
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود