Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید جواد هاشمی‌ روز چهارشنبه در نشست کمیته مشارکت‌های مردمی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار سمن‌ها، اظهار داشت: سمن‌ها طی چند سال فعالیت به بلوغ کاری رسیده‌اند.

وی ادامه داد: عمده نگرانی بیشتر مقوله اجتماعی ناشی از آسیب‌های اجتماعی است که باید سمن‌ها مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را پیشگام قرار دهند تا در جهت سالم‌سازی آسیب‌ها در جامعه گام برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی تاکید کرد: سمن ها در هر موردی که نیاز به کمک و حمایت استانداری داشته باشند، حمایت می شوند.

وی با بیان اینکه از ظرفیت روحانیون برای آموزش احکام دینی در کمپ‌های ترک اعتیاد استفاده شود، افزود: آسیب‌های اجتماعی به جد فرهنگ، دین و عزت ما را زیر سوال برده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مواد مخدر یکی از معضلات اجتماعی است، دستگاه‌ها طرح ارائه دهند تا پس از بررسی در شورای تامین عملیاتی شوند.

هاشمی‌ تصریح کرد: تشکل‌ها وارد مباحث سیاسی نشوند چرا که بسیاری از مشکلات جامعه ما ناشی از همین جناح‌بندی‌های سیاسی هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موارد مخدر کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه ۱۰۰ تشکل در حوزه مواد مخدر فعال است، گفت: یکی دو سال هیچ حمایتی از تشکل‌ها نمی‌شد اما با تغییر و تحولات شرایط بهتر شده است.

سید ناصر رضایی بیان کرد: بیشترین ضریب شیوع مصرف مواد مخدر میان دانشجویان غیر از دانشجویان علوم پزشکی است.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر یاسوج کهگیلویه و بویراحمد مواد مخدر یاسوج کهگیلویه و بویراحمد آسیب های اجتماعی مواد مخدر آسیب ها سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح پل چهارم بشار شهر یاسوج ظرف یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا، امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر یاسوج با همراهی شهردار شهر یاسوج، با بیان اینکه پروژه پل چهارم بشار تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه پل چهارم بشار فعال بوده و عملیات خاکریزی و بتن‌ریزی پروژه در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه تأمین شده است، افزود: پروژه پل چهارم بشار ظرف یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد و گره ترافیکی در قسمت شمال شهر یاسوج رفع و دسترسی مردم به بیمارستان امام سجاد (ع) راحت‌تر می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اتصال پروژه پل چهارم بشار به منطقه سروک، گفت: پروژه دارای معارضاتی است که باید رفع شود.

وی تصریح کرد: ظرف روزهای آینده عملیات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی توسط شهرداری یاسوج آغاز می‌شود.

روستا خاطرنشان کرد: اعتبارات پروژه ۴۵ متری آیت‌الله ملک حسینی از محل اعتبارات نفت تأمین شده‌است.

وی با اشاره به پروژه گردشگری «بام لند» یاسوج، گفت: این پروژه در چهار هکتار در فازهای مختلف اجرا می‌شود.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار است زیرساخت‌هایی از جمله آلاچیق، سکوی نشیمن، آبشار مصنوعی، رستوران‌های روباز و سربسته، زمین‌های ورزشی والیبال، تنیس و چمن مصنوعی فوتبال، پیست پیاده‌روی، پیست دوچرخه‌سواری و استخر شنا در مجموعه «بام لند» یاسوج احداث شود.

وی با بیان اینکه نگاه دولت به بخش خصوصی نگاه حمایتی است، تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد مکان خوبی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری است.

روستا خاطرنشان کرد: روشنایی قسمت شمالی این مجتمع با پیگیری‌هایی که با اداره برق استان داشتیم رفع می‌شود.

وی گفت: مجموعه میراث فرهنگی از طرح‌های فاخر و اشتغال‌زا که بتواند به جذب گردشگر و رونق اقتصادی کمک کند، حمایت خواهد کرد.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: در دور دوم سفر دولت به استان مبلغ یک هزار میلیارد ریال از محل مسئولیت‌های اجتماعی نفت برای رونق گردشگری اختصاص یافت.

وی گفت: این تسهیلات به پروژه‌های اولویت‌دار و پروژه‌های نیمه‌تمام گردشگری که توسط دفتر فنی استانداری به تأیید برسد، اعطا می‌شود.

کد خبر 751212

دیگر خبرها

  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • تعیین‌تکلیف ۱۷۰ خودروی توقیفی ‌مبارزه با مواد مخدر در اصفهان
  • ادامه چالش‌های مواد مخدر برای افغانستان
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • معلمان در کنترل آسیب‌های اجتماعی جامعه نقش کلیدی دارند
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه