Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@06:18:36 GMT

کریم آماده است که بازیکنان پشت او صف بکشند (عکس)

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۰۹۹۱

کریم انصاری‌فرد با توجه به شرایط دو مهاجم اصلی ایران ممکن است در ترکیب اصلی حضور داشته باشد و بازوبند را به بازو ببندد.

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان تیم ملی در شرایطی که جو کرونایی سبب شده همه نفرات در اختیار کادرفنی قرار نداشته باشند، تمرین با نشاطی را روز قبل از بازی برابر عراق برگزار کرد و لبخندهای حاکم بر اردو دلگرمی بزرگی برای هواداران ایرانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در یکی از بخش‌های تمرینی دوئل جالبی میان دو کاپیتان تیم ملی یعنی کریم انصاری‌فرد و علیرضا جهانبخش شکل گرفت و آنها باید دقت و سرعت‌شان را به رخ یکدیگر می‌کشیدند و چهره خندان آنها در این رقابت صحنه‌های جالبی را به ثبت رساند.

 

دراگان اسکوچیچ باید در شرایطی ترکیب اصلی ایران را بچیند که سردار آزمون به علت ابتلا به کرونا حضور ندارد و مهدی طارمی نیز به دلیل شرایط بد جوی تا کنون نتوانسته خود را به اردو برساند و با غیبت دو مهاجم اصلی ایران ممکن است اسکو سراغ کاپیتان کریم انصاری‌فرد برود و او را برای نخستین بار در این تورنمنت از ابتدا به میدان بفرستند‌.

 

تیم ملی ایران کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران کریم انصاری فرد کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!

بازیکن سابق فولاد بعد از درخشش در بازی‌های اخیر در مورد چینش ترکیب بازیکنان این تیم خوزستانی ادعای عجیبی مطرح کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز هشتم اسفند ماه سال جاری و در ‌آخرین ساعت نقل‌وانتقالات باشگاه فولاد خوزستان نام سه بازیکن خروجی خود را منتشر کرد. گادوین منشا، سعید واسعی و محمد آبشک. واسعی که پیش از این سابقه بازی در تراکتور و پیکان را هم دارد، با مارتینس سرمربی اسپانیایی رابطه خوبی نداشت و  بهرام رضاییان مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد جدایی این بازیکن اخیراً اظهار داشت: «از روزی که من مدیرعامل باشگاه شدم تا روز پایان همکاری، واسعی فقط در پشت دروازه تمرین می‌کرد و کادر فنی روی او نظری نداشت».

واسعی: شادی گلم مقابل استقلال 2 دلیل داشت

این بازیکن 29 ساله بعد جدایی از جمع فولادی‌ها، راهی مس رفسنجان شد و در این تیم عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داد. به نظر می‌رسد سبک بازی مورد علاقه محرم نویدکیا و روابط توأم با احترامی که وی نسبت به بازیکنان تیم رفسنجانی داشته؛ بازدهی بازیکنان این تیم را به حداکثر خودش رسانده است. این مسئله روی واسعی هم تأثیرگذار شد و حتی توانست مقابل تیم سابقش گلزنی کند.

در همین راستا وقتی دیروز (پنجشنبه) مس رفسنجان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  مقابل پیکان صف‌آرایی کرد و برنده از میدان خارج شد. هافبک نارنجی‌پوشان در روزی که پاس گل داد و در ضیافت پنالتی‌ها، زننده یکی از توپ‌های تیمش بود در جمع خبرنگاران اشاره‌ای به مسائل باشگاه فولاد داشت. این بازیکن ادعا کرد در زمان هدایت سرمربی اسپانیایی، یکی دو بازیکن در چینش ترکیب فولاد دخیل بودند و همین موضوع باعث آزارش شده است.

با توجه به اینکه باشگاه خوزستانی در فصل بیست‌وسوم فولاد نتایج خوبی کسب نکرده و به‌عنوان قعرنشین یکی از کاندیدای سقوط به شمار می‌رود، نیازمند است به این ادعا رسیدگی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این مواد غذایی را با نوشابه نخورید
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • مدافع موردعلاقه نکونام آماده حضور مقابل آبی پوشان
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • ۲۰ دلیل برای این‌که تخم‌مرغ و پنیر را باهم نخورید
  • علیرضا بیرانوند آماده بازگشت به میادین + ویدئو
  • شمسایی: آماده بازی با ازبکستان هستیم/ لوپز: ایرانی‌ها کارشان را بلدند
  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم