Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@10:07:54 GMT

شرایط حضور هواداران در دیدار ایران و عراق

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۱۴۴۲

شرایط حضور هواداران در دیدار ایران و عراق

سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید داشتن مدارک واکسیناسیون برای حضور در ورزشگاه برای دیدار ایران و عراق کافی است. به گزارش ایسنا، تا ساعاتی دیگر، نحوه بلیت‌ فروشی دیدار ایران و عراق در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا روی خروجی سایت فدراسیون فوتبال قرار خواهد گرفت و علاقمندان به فوتبال می‌توانند با ثبت نام، از نزدیک شاهد دیدار تیم ملی فوتبال ایران و عراق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت‌های مسئولان فدراسیون فوتبال برای حضور هواداران در دیدار ایران و عراق مبنی بر این بود که نیازی به تست منفی نیست و تنها داشتن مدارک واکسیناسیون کافی است.

حسین شریفی، سخنگوی فدراسیون فوتبال با اعلام این خبر تاکید کرد: اگر تنها ۲ هفته از واکسیناسون دوز دوم علاقمندان به ثبت نام برای تماشای دیدار ایران و عراق در ورزشگاه آزادی گذشته باشد کافی است و افراد مایل باید به‌سرعت پس از مشخص شدن نحوه ثبت نام، از طرق سایت بلیت فروشی، اقدام به تهیه بلیت کنند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در آسیا دیدار ایران و عراق فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • میزان تعداد حضور هواداران پرسپولیس برای دیدار با نساجی مشخص شد
  • بلیط فروشی بازی استقلال و ذوب آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • عکس| ستاره استقلالی مسافر پاریس شد!
  • بازیکن استقلال مسافر پاریس شد!
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • رکوردشکنی هواداران پرسپولیس با 60 هزار تماشاگر
  • کاپیتان سپاهان: فدراسیون فوتبال برای سپاهان سنگ اندازی می کند
  • استقبال پرشور هواداران پرسپولیس و سپاهان از الکلاسیکو ایران +فیلم