Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – با اعلام رسمی فدراسیون فوتبال در رابطه با حضور همزمان تماشاگران خانم و آقا در حاشیه دیدار تیم‌های ملی فوتبال کشورمان و عراق، صبح امروز جمعی از اعضای گروه حامیان تیم ملی فوتبال با حضور در این ورزشگاه محل استقرار خانم ها و آقایان در استادیوم آزادی را مشخص کردند.

سهمیه بانوان یک پنجم بلیت آقایان

طبق اعلام منابع غیر رسمی نزدیک به فدراسیون فوتبال قرار است یک پنجم بلیت‌های در نظر گرفته شده برای حضور تماشاگران در استادیوم آزادی به بانوان تعلق بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع در بازی تیم ملی مقابل عراق قرار است ۲۰۰۰ بلیط به بانوانی که هر دو دوز واکسن خودشان را زده اند اختصاص پیدا کند تا بتوانند با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی وارد استادیوم آزادی شده و بازی تیم ملی را از نزدیک ببینند.

مانور حضور بانوان در استادیوم آزادی

در همین ارتباط مطلع شدیم ظهر امروز تعدادی از همین گروه از بانوان که جزو گروه های حمایتی از تیم های استقلال و پرسپولیس هم هستند با برنامه ریزی قبلی به محل مجموعه ورزشی آزادی رفته و درباره محل استقرارشان در استادیوم آزادی، هماهنگی‌های لازم را با برگزار کنندگان دیدار تیم ملی مقابل عراق انجام دادند. برنامه ای که شبیه به مانورهای تمرینی برای روز عملیات بود و برای ایجاد هماهنگی در روز بازی در نظر گرفته شده بود.

رییس فیفا گفت درباره ایران سختگیری می کند

ناگفته نماند؛ پیشتر جانی اینفانتینو رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال تاکید ویژه‌ای داشت که مراحل ورود بانوان به استادیوم آزادی در ارتباط با مواردی مانند بلیط فروشی و مسائلی از این دست را به طور دقیق مورد رصد قرار خواهد داد تا از این بابت مشکلی به وجود نیامده و یا تنها تعدادی مشخص از طرفداران فوتبال که از قبل حضورشان با فدراسیون فوتبال کشورمان هماهنگ شده به استادیوم نروند. او به رییس فدراسیون فوتبال کشورمان گفته بود که در این یک مورد به خصوص سختگیری خواهد کرد.

دستورالعمل های فیفا رصد می شود

فیفا در ارتباط با حضور بانوان در استادیوم آزادی تاکید داشته بلیط‌فروشی باید به‌صورت آزاد باشد و هیچگونه دخالتی در ورود تماشاگران خانم ایجاد نشود. قطعا این قبیل مسایل در حاشیه بازی ایران و عراق توسط ناظر AFC و نماینده فیفا در تهران که از ساعاتی پیش از برگزاری بازی به ورزشگاه می روند به دقت رصد می شود.

۸ جایگاه به بانوان اختصاص می یابد

در همین باره مطلع شدیم قرار است بلیط فروشی برای هر جایگاه به صورت صندلی های دوتا در میان باشد. یعنی هر جایگاه هزار نفری تقریبا به ۳۰۰ تا ۳۳۰ نفر تعلق می‌گیرد. به این ترتیب سکوهایی که به این تعداد از بانوان مشوق تیم ملی تعلق خواهد گرفت چیزی در حدود ۷ یا ۸ سکو یا جایگاه  خواهد بود و سایر جایگاه‌ها به ۸ هزار نفر تماشاگر دیگر تیم ملی که آقایان آنها را تشکیل می‌دهند تعلق خواهد گرفت که آنها نیز به همین شکل روی صندلی ها مستقر خواهند شد.

بازگشت دوباره بانوان به آزادی پس از ۲ سال

آخرین باری که یکی از بازی های تیم ملی فوتبال کشورمان با حضور بانوان تماشاگر برگزار شد مهرماه سال ۱۳۹۸ در شروع دور مقدماتی مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود. بازی که بین تیم های ملی کشورمان و کامبوج برگزار شد و گروهی از بانوان برای تشویق تیم ملی در استادیوم حضور پیدا کردند و تیم ملی با نتیجه ۰-۱۴ حریف شرق اسیایی اش را گلباران کرد. آن دیدار در تاریخ ۱۸ مهر ماه ۱۳۹۸ برگزار شد و حالا پس از حدود دو سال و سه ماه و ۱۷ روز بار دیگر بانوان کشورمان می توانند بازی تیم ملی را از نزدیک ببینند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی ای اف سی تیم ملی جیانی اینفانتینو خبر ویژه شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران فیفا Fifa هوادار تماشاگر ورزش بانوان ورزشگاه آزادی استادیوم آزادی فدراسیون فوتبال فوتبال کشورمان حضور بانوان برگزار شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

 با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

دیگر خبرها

  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • فوری: ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه