Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، اکنون دیگر تعطیلی کنسرت‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا به باد فراموشی سپرده شده و بازار برگزاری کنسرت‌ها داغ داغ است.
کنسرت‌های موسیقی یکی پس از دیگری برگزاری می‌شوند تا شاید بتوانند بخشی از ضررهای مالیِ ۲۲ ماه تعطیلی را جبران کنند.

شاید جالب‌ترین نکته درباره کنسرت‌های روزهای پیش‌رو، برگزاری خوانندگانی است که در گذشته ویدیویِ پلی بک آنها در کنسرت‌هایشان منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین چند هفته پیش بود که ویدیویی از پلی بک هوروش بند در کنسرتش منتشر شد. در گذشته هم ویدیویی از رضا بهرام منتشر شده بود که اجرای این خواننده هم مشکوک به پلی‌بک بود. همین دیروز هم ویدیویی از محسن ابراهیم زاده منتشر شده که به وضوح مشخص است که این خواننده در کنسرتش پلی‌بک کرده است.

حالا هر سه این خوانندگان در روزهای پیش رو اجرا دارند.

در اینجا به معرفی کنسرت‌هایی می‌پردازیم که در روزهای پیش رو برگزار خواهند شد.

رضا صادقی که کنسرت‌هایش را طوفانی شروع کرده، برای چندمین بار طیِ یک ماه گذشته به صحنه می‌رود. کنسرت این خواننده امشب چهارشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.
این اجرا در دو سانس ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ساعت ۲۲ برگزار می‌شود.

همچنین رضا صادقی کنسرتش را برای یازدهم بهمن هم تمدید کرده است. او در روز یازدهم بهمن هم در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و طی دو سانس به صحنه خواهد رفت.

حمید هیراد نخستین کنسرت خود پس از دورانِ تعطیلی‌های کرونایی را یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌کند. هیراد هم طی دو سانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ساعت ۲۲ به صحنه می‌رود.

علی یاسینی دیگر خواننده‌ای است که کنسرت‌هایش را پشت سرِ هم و با فروشِ بالا برگزار می‌کند. او روز گذشته ۵ بهمن در تالار قصر هتل پارسیان کرمانشاه به صحنه رفت و امروز ۶ بهمن هم این اجرا را تکرار می‌کند.

یاسینی در روزهای ۷ و ۸ بهمن در بندرعباس به صحنه می‌رود. این خواننده از یکشنبه ۱۰ بهمن به تبریز می‌رود و تا ۱۳ بهمن در این شهر به اجرا می‌پردازد.

امید حاجیلی امشب ۶ بهمن در هتل اسپیناس پالاس به صحنه می‌رود. این کنسرت در دو سانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ دقیقه و ۲۱ و ۵۰ دقیقه برگزار می‌شود.

همین شب گذشته بود که ویدیویی از محسن ابراهیم‌زاده منتشر شد که اثبات می‌کرد این خواننده در اجرایش پلی‌بک کرده است. برکسی پوشیده نیست که پلی‌بک به معنای فریب مخاطب است.
با این حال محسن ابراهیم زاده هم ۷ بهمن در برج میلاد کنسرتش را برگزار می‌کند. ابراهیم زاده هم در دو سانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۲۰ دقیقه و ۲۱ و ۲۰ دقیقه به صحنه می‌رود.

گروه دیگری که برای چندمین بار طیِ یک ماه گذشته به صحنه خواهد رفت، هوروش بند است. گروهی که همین چندی پیش تصاویرِ پلی‌بکِ آنها منتشر شد.

هوروش بند هفتم بهمن ۱۴۰۰ در سالن هتل اسپیناس پالاس به صحنه می‌رود.

اشوان هم کنسرتش را تمدید کرده است. او پنجم بهمن در هتل اسپیناس پالاس به صحنه رفت و اکنون قصد دارد در روز هشتم بهمن، این کنسرت را تمدید کند. 

رضا بهرام هم برای چندمین بار در دوران شروعِ دوباره کنسرت‌ها اجرایش را تمدید کرده است. بهرام ۹ و ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ در هتل اسپیناس پالاس به صحنه می‌رود.

علیرضا پوراستاد هم از خوانندگانی است که اجراهایش مورد استقبال علاقه‌مندان به موسیقی قرار گرفته است. او در روز ۹ بهمن ۱۴۰۰ و از ساعت ۲۲ در تالار وزارت کشور به صحنه خواهد رفت.

شاید با کیفیت‌ترین اجرایی که مخاطبان موسیقی می‌توانند در این روزها به تماشا بنشینند، اجرای حمید حامی باشد. حامی در روز ۱۲ بهمن در دو سانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ و ۳۰ دقیقه در سالن همایش ایرانیان برگزار خواهد شد.

حسن ریوندی هم این روزها با کنسرت خنده اجراهای بسیاری را به صحنه برده است. ریوندی ۵ بهمن به صحنه رفت، ۱۸ و ۱۹ بهمن هم در تالار وزارت کشور اجرایش را تکرار می‌کند.

این کنسرت‌ها در هر روز طی دو سانس و در ساعت‌های ۱۹ و ۲۲ برگزار می‌شود.

در میانِ خشکسالیِ‌ کنسرت‌های موسیقی ایرانی، نواحی و کلاسیک، ارکستر سمفونیک تهران از ۶ تا ۸ بهمن در تالار وحدت به صحنه می‌رود. رهبری ارکستر را نصیر حیدریان برعهده خواهد داشت.

ارکستر سمفونیک تهران در این کنسرت، سمفونی شماره ۶ چایکوفسکی را می‌نوازد.

کنسرت مسیح و آرش هم ۶ و ۷ بهمن در سالن وزارت کشور برگزار خواهد شد.

علی زندوکیلی هم روز یکشنبه ۱۰ بهمن در تالار وزارت کشور به صحنه خواهد رفت.

ناصر زینلی هم ۸ و ۱۱ بهمن در تالار وزارت کشور کنسرتش را برگزار می‌کند. کنسرت‌های زینلی در هر روز طی دو سانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۳۰ و ۲۲ برگزار می‌شوند.

علیرضا طلیسچی چهارشنبه ۶ بهمن در مرکز همایش‌های برج میلاد به صحنه می‌رود. طلیسچی هم کنسرتش را طی دو سانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۱ و ۳۰ دقیقه برگزار می‌کند. 

کنسرت بابک جهانبخش هم پنجشنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود.
کنسرت بابک جهانبخش طی دو سانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۳۰ و ساعت ۲۲ برگزار می‌شود.

کنسرت آرون افشار هم جمعه ۸ بهمن ۱۴۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. افشار کنسرتش را طی دو سانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۳۰ و ساعت ۲۲ برگزار می‌کند.

بهنام بانی هم شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به صحنه می‌رود.
بانی کنسرتش را طی دو سانس و در ساعت‌های ۱۸ و ۳۰ دقیقه و ۲۲ برگزار می‌کند.

کد خبر 652979 برچسب‌ها موسیقی ایرانی كنسرت موسيقى خبر مهم موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: موسیقی ایرانی كنسرت موسيقى خبر مهم تالار وزارت کشور صحنه خواهد رفت صحنه می رود برگزار می شود بهمن در تالار ابراهیم زاده ۲۲ برگزار دقیقه و ۲۱ دو سانس هوروش بند ساعت ۲۲ منتشر شد کنسرت ها بهمن هم ۱۰ بهمن پلی بک ۶ بهمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۱۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ «پهلوان ایرانی» از برنامه‌های شاخصی است که به مناسبت هفته فرهنگ پهلوانی و هفته فرهنگی اصفهان، روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.
علیرضا خاکسار افزود: این همایش در راستای توسعه ورزش زورخانه‌ای به عنوان آئین کهن ملی و مذهبی ایران برگزار می‌شود.
وی، هدف از توسعه ورزش پهلوانی را آشنایی عموم مردم با این رشته ورزشی دانست و افزود: در همین راستا در ایام سال، همایش‌های شهری در بوستان‌ها و اماکن عمومی شهر برگزار می‌شود تا بستر معرفی این ورزش کهن به عموم مردم فراهم شود.
معاون ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، هدف از برگزاری عمومی رویداد‌های ورزش پهلوانی را نهادینه کردن این رشته در فرهنگ عامه برشمرد وگفت: مهمترین رویداد‌هایی که برای توسعه ورزش پهلوانی در نظر داریم در هفته فرهنگ پهلوانی برگزار می‌شود که امسال با هفته فرهنگی اصفهان مصادف شده است.
وی با بیان اینکه رویداد «پیران گود» با محوریت تجلیل از پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای روز ۵ اردیبهشت‌ماه در زورخانه دخانیات برگزار شد، گفت: رویداد دیگر این هفته، تجلیل از قهرمانان و نام آوران کشتی استان اصفهان در سال ۱۴٠۲ است که با حضور مسئولان این رشته روز جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۸ در تالار شهروند برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • نشست ماهانه هنرمندان موسیقی با اجرای ۵ کنسرت
  • درباره کنسرت‌های عصر گاهی بانوان و چند چالش
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • برگزاری پنج کنسرت در نشست ماهانه هنرمندان موسیقی
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟