Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به اظهارات روز گذشته وزیرخارجه انگلیس مبنی بر اینکه ایران مسئول به بن بست کشیدن احتمالی مذاکرات در وین بوده و در این صورت همه گزینه ها روزی میز است،  اظهارات داشت: این اظهارات غیر مسئولانه و بی‌مبنا برگ دیگری از بازی توخالی انگلیس و برخی کشورهای غربی برای مقصر نمایی و پوشاندن سالها بی‌عملی و همراهی با تحریم ‌های غیرقانونی و غیرانسانی ایالات متحده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سعید خطیب زاده تاکید کرد: استفاده از اینگونه گزاره های نخ‌نما شده‌ و تهدیدهای توخالی، از مسئولیت حقوقی و اخلاقی این کشور در نقض برجام نمی کاهد و البته هیچگونه خللی در عزم جمهوری اسلامی ایران برای رسیدن به یک توافق با کیفیت، پایدار و قابل اتکاء، بنحوی که منافع مردم ایران را تامین کند ایجاد نمیکند.  

سخنگوی وزارت امورخارجه در پایان اظهار داشت: همانگونه که بارها گفته شده، تنها صبر راهبردی ایران بوده که شرایط را برای انجام مذاکرات در این مرحله مهیا کرده است. اما روشن است این پنجره تا ابد باز نمی ماند و ضروری است طرف های مقابل به جای بازی تکراری مقصر نمایی و بکارگیری ادبیات های ملال آور که خودشان بهتر از هرکس دیگری میدانند تا چه حد بی پشتوانه است، تمام توان و همت خود را بکار گیرند که این آخرین بخت در پای میز مذاکرات از دست نرود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: خطیب زاده انگلیس مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران

عکاس: علی احمدوند

دیگر خبرها

  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • جدیدترین واکنش اردن درباره حملات رژیم صهیونیستی به رفح
  • دیدار گروسی با وزیر خارجه ایران
  • بلاروس آماده میزبانی مذاکرات صلح اوکراین است
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • سودان: چاد از طریق امارات به واکنش سریع کمک می‌کند
  • واکنش طالبان به تحریم تجاری رژیم صهیونیستی توسط ترکیه
  • تمجید مالی از واکنش مناسب ایران علیه رژیم صهیونیستی
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم