Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، «میکی لوی» رییس کنست در برلین در دیدار با «اولاف شولتس» صدر اعظم آلمان از وی خواسته تا در موضوع اسرا و سربازان مفقودی صهیونیستی کمک کند.

رییس پارلمان رژیم صهیونیستی خطاب به صدر اعظم آلمان گفته است: با توجه به موفقیت های پیشین آلمان در میانجیگری برای تبادل اسرا، ما از شما کمک بیشتری در این موضوع می خواهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، آلمان در توافق مبادله اسرای میان رژیم صهیونیستی و حماس که با میانجیگری مصر در سال ۲۰۱۱ انجام شد، نقش داشته است.

رژیم صهیونیستی مدعی است که ۲ سرباز این رژیم در نوار غزه اسیر هستند و اجساد ۲ سرباز دیگر هم که در جنگ ۲۰۱۴ کشته شدند در اختیار نیروهای مقاومت فلسطین در این باریکه است.

در همین حال، مقاومت در غزه اعلام کرده که چهار اسرائیلی از جمله دو سرباز را در طول تجاوز این رژیم به نوار غزه در سال ۲۰۱۴ و دو نفر دیگر را که در شرایط غیر مشخص در سال های گذشته وارد غزه شده بودند، دستگیر و بازداشت کرده است.  

پیش تر «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس گفته بود که اسرائیل را مجبور خواهیم کرد که قرارداد مبادله اسرا را انجام دهد.

اکنون نزدیک به چهار هزار و ۵۰۰ اسیر فسلطینی از جمله ۳۲ اسیر زن در ۱۹ زندان رژیم صهیونیستی در بند اسارت هستند که ۵۴۴ نفر از آنها به حبس ابد محکوم شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مبادله اسرا حماس رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود

یک مقام آمریکایی مدعی شد که آزادی اسرا از غزه به «آتش‌بس فوری و طولانی» منجر خواهد شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، یک مقام ارشد آمریکایی در مصاحبه با خبرگزاری رویترز مدعی شد که آزادی اسرا به برقراری «آتش‌بس فوری و طولانی» در غزه منجر خواهد شد.
 
در اظهارات این مقام آمریکایی که امروز پنجشنبه مطرح شده سخنی از «آتش‌بس دائمی» که شرط گروه حماس برای توافق با آتش‌بس و تبادل اسرا است به میان نیامده است.  

مقام آمریکایی همچنین گفت که 17 کشور و آمریکا قصد دارند با صدور بیانیه‌ای خواستار آزادی اسرا برای پایان دادن به بحران غزه شوند.

"طوفان الاقصی" فلج بودن بازدارندگی اسرائیل را اثبات کردپیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکشاسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود

رسانه‌های اسرائیل می‌گویند حدود 129 نفر از افرادی که در روز 7 اکتبر در جریان عملیات «طوفان‌الاقصی» توسط حماس به اسارت گرفته شده‌اند در حال حاضر در غزه نگهداری می‌شوند. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس پیش از این گفته که توافق بر سر آتش‌بس و تبادل اسرا تنها در صورت تحقق آتش‌بس دائمی در غزه منطقی است. آمریکا و اسرائیل با آتش‌بس دائم مخالفند و معتقدند که چنین رویدادی به نفع حماس است. 

انتهای پیام/  

دیگر خبرها

  • هیئتی از مصر وارد تل‌آویو شد
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود
  • کاخ سفید: خواستار انجام‌ تحقیقات درخصوص گورهای دسته‌جمعی غزه هستیم
  • مقام آمریکایی:آزادی اسرا به آتش‌بس طولانی در غزه منجر می‌شود
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو