Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@21:57:18 GMT

سارق احشام، هنگام سرقت به دام افتاد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۲۳۲۹

سارق احشام، هنگام سرقت به دام افتاد

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان - سرهنگ  احمد ثمره حسینی گفت: در پی تماس یکی از دامداران شهرستان با مرکز فوریت‌های فوریتی ۱۱۰ و اعلام وی مبنی بر حضور مشکوک یک خودروی پژو جلوی یک دامداری در یکی از روستا‌های حاشیه‌ای شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حاضر شدند.

او می گوید:  با حضور سریع مأموران درصحنه سارقی که با تخریب قفل دامداری قصد سرقت احشام آن را داشت مشاهده و در یک اقدام سریع و غافلگیرانه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان زابل  این سارق ۲۷ ساله پس از انتقال به یگان به بزه ارتکابی اعتراف، و در بازجویی‌های تکمیلی به ۴ فقره سرقت احشام با استفاده از یک دستگاه پژو ۴۰۵ در روستا‌های حاشیه شهر زابل اقرار کرد.

سرهنگ ثمره حسینی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی به دامداران توصیه کرد: از حفاظ‌های مناسب و تجهیزات ایمنی لازم جهت پیشگیری از سرقت برای دامداری‌ها و محل نگهداری احشام استفاده کرده و با رعایت نکات مراقبتی در نگهداری احشام و توجه به هشدار‌های پلیس فرصت سرقت را از سارقان سلب و در صورت مشاهده خودرو‌های مشکوک اطراف دامداری‌ها با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار