Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@15:22:58 GMT

شکایت از زنیت بخاطر گروگانگیری آزمون

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۲۴۰۹

شکایت از زنیت بخاطر گروگانگیری آزمون

فدراسیون فوتبال ایران قصد شکایت از باشگاه زنیت بخاطر جلوگیری از سفر سردار آزمون به تهران را دارد.

به گزارش "ورزش سه"،  در شرایطی که تیم ملی ایران به عنوان صدرنشین گروه در دیداری حساس که می‌تواند منجر به صعود زودهنگام شاگردان دراگان اسکوچیچ شود، فردا باید به مصاف عراق برود، شرایط برخی بازیکنان با پیچیدگی خاصی همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

احسان حاج‌صفی، مجید حسینی، سردار آزمون و احمد نوراللهی در همان بدو استارت اردو برای این جدال با خبر مربوط به مثبت شدن تست کرونا همراه شدند تا خیلی زود دراگان اسکوچیچ نفرات جایگزین آنها را به اردو فرا بخواند.

 

اکنون در فاصله ٢۴ ساعت تا این دیدار که در صورت برتری شاگردان دراگان اسکوچیچ مقابل عراق، صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی خواهد شد، گفته می‌شود سومین تست کرونای سردار آزمون با پاسخ منفی همراه بوده است تا این بازیکن مشکلی برای پایان دادن به قرنطینه، حضور در تهران و همراهی تیم ملی نداشته باشد.

 

 

با این حال اکنون یک مانع جدید پیش پای این تصمیم سردار آزمون شکل گرفته است؛ باشگاه زنیت که بابت جدایی سردار آزمون و عقد قراردادش به صورت بازیکن آزاد همچنان عصبانی به نظر می‌رسد، مجوز خروج از قرنطینه را به مهاجم ملی‌پوش ایرانی نداده است. این باشگاه مدعی است که آزمون علیرغم منفی شدن تست کرونایش با توجه به مصدومیت جزیی‌اش باید از این سفر اجتناب کرده و دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد.

 

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی نیز روز گذشته در گفتگویی که در توضیح شرایط ملی‌پوشان داشته به این نکته اشاره کرده بود که باشگاه زنیت روسیه مخالفت خود را با جدایی این بازیکن و حضور در اردوی تیم ملی به واسطه مصدومیتی که دارد، اعلام کرده است. جالب اینکه سردار مشتاق سفر به تهران و حضور در جشن صعود تیم ملی است که تاثیر زیادی در آن داشته اما زنیت روی موضع خود پافشاری می‌کند.

 

در شرایطی که دیدار دو تیم ایران و عراق جزو بازی های رسمی محسوب می‌شود و باشگاه‌ها نمی‌توانند مانع از همراهی بازیکنان خود در تیم ملی‌ها شوند، باید دید مواضع زنیت در نهایت در این زمینه چه خواهد بود. باشگاه روسی اکنون در اردوی تعطیلات نیم فصل در دوبی امارات حضور دارد و این مساله البته تا حد زیادی می‌تواند امیدواری برای حضور زودهنگام سردار آزمون در اردوی تیم ملی را افزایش دهد.
 

شریفی، سخنگوی فدراسیون در خصوص عدم اجازه خروج سردار آزمون توسط باشگاه زنیت اینطور توضیح داده است تا به این شکل آخرین وضعیت درخواست برای همراهی مهاجم ایرانی در اردوی تیم ملی را تشریح کند: متاسفانه با وجود تلاش بسیار زیاد مجموعه فدراسیون و تیم ملی اما باشگاه زنیت همکاری لازم را انجام نداده که در نوع خود عجیب و قابل پیگیری است. در حال حاضر آزمون در دبی است و مکاتبات لازم را با فیفا انجام دادیم و خواهان حضور هرچه سریعتر آزمون در ایران هستیم.

تیم ملی ایران سردار آزمون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران سردار آزمون باشگاه زنیت سردار آزمون تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم

سردار آزمون که دقایق پایانی به میدان آمد، نتوانست از این موقعیت عالی استفاده کند.

دانلود (2.4MB)

دیگر خبرها

  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • موقعیت گلی که سردار آزمون در دیدار مقابل بایرلورکوزن از دست داد / فیلم
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • دشمنی به نام سردار آزمون | موضع رسمی در خصوص جلوگیری از بازی کردن ستاره ایرانی
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره دشمنی به نام سردار آزمون
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل