Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در ویژه برنامه بانوی خردمند، که با حضور کارشناسان، معاونین و رابطین امور بانوان مناطق ۱۴ گانه آموزش و پرورش استان قزوین، برگزار شد با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: خداوند بین مرد و زن نسبت به یکدیگر برتری قرار نداده است و فرموده بالاترین شما کسانی هستند که ارتباطش با خدا و تعهدش به دین خدا بیشتر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه جنجال‌های مردسالاری و زن سالاری در هر جامعه مقوله باطل و اشتباهی است، خاطرنشان کرد: در دین، بحث مرد سالاری و زن سالاری اساساً ًمقوله ای باطل و غلط است و تنها کرامت و تقوا است که اساسِ برتری بین انسان‌ها با هر جنسیتی می‌باشد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: خداوند در سوره اسرا می‌فرماید ما اساس و شالوده شخصیت آدم را با کرامت خلق کردیم و کرامت باید آموزش داده شود تا مانند بذری که در زمین کاشته می‌شود، بالندگی و شکوفایی پیدا کرده و مانند یک درخت تنومند شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه باید تلاش کنیم در کرامت به قله‌ها برسیم، گفت: باید تلاش کنیم تا در کرامت به قله‌ها برسیم و ابزار آن هم قرآن کریم است که آیه آیه آن کرامت است و جز پاکان کسی نمی‌تواند آن را درک کند و پاکی نیز مراحلی دارد.

وی اظهار کرد: خداوند فرموده از کسانی که به خدا ایمان دارند، عده‌ای از آنها مشرک هستند و اندک بندگانی هستند که شکر مرا به جای می‌آورند، اگر مشرک باشیم آلوده می‌شویم و نمی‌توانیم قرآن را که شرط درک آن پاکی و طهارت است درک کنیم.

آیت‌الله عابدینی با تشریح جایگاه حضرت زهرا (س) بیان کرد: حضرت زهرا (س) سیده زنان عالم در تمام عصرها و زمان هاست، همان گونه که رسالت پیامبر (ص) برخلاف رسالت پیامبران پیشین خودش که به قوم و قبلیه خاصی اختصاص داشت، جهانی و برای همه دوران هاست.

امام جمعه قزوین افزود: امام خمینی (ره) نیز به واسطه همین جهانی بودن رسالت پیامبر (ص) فرمود ما انقلاب را به جهان صادر می‌کنیم و تا بانگ لا اله الا الله و محمد رسول الله بر تمام جهان طنین نیفکند مبارزه هست و هر جا که مبارزه هست ما هستیم.

کد خبر 5409967

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه قزوین آیت الله عابدینی قزوین ویروس کرونا بوشهر بارش برف دهه فجر آمار کرونا کرمانشاه برف و کولاک واکسن کرونا عکس استانها شیوع کرونا اردبیل تبریز برف روبی آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علی زندی فر گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزادراه تهران - کرج - قزوین پروژه لکه گیری و روکش آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران - کرج - قزوین حوزه استان البرز در حال اجراست و اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان بدین منظور پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز مطرح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از این پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.

زندی فر خاطرنشان کرد: بر این اساس در ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت‌های تردد در برخی از نقاط آزادراه (باند شمالی و جنوبی) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.

به گفته وی، ممکن است در برخی نقاط آزادراه که عملیات عمرانی اجرا می‌شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان در خواست می‌شود ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

کد خبر 6087509

دیگر خبرها

  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها در کرج
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • آزادراه تهران - کرج - قزوین روکش آسفالت می شود
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"