Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:23:58 GMT

گزارش: معمای بلیت فروشی ایران - عراق

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۲۴۷۸

گزارش: معمای بلیت فروشی ایران - عراق

در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت به آغاز بازی ایران و عراق در ورزشگاه آزادی هنوز مشخص نیست بلیت فروشی کی و چگونه آغاز می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه از صبح روز چهارشنبه مجوز حضور تماشاگران در بازی ایران و عراق با ظرفیت محدود و با دستور رییس جمهور صادر شده اما چگونگی این امر  هنوز مشخص نیست.


بلیت فروشی بازی ایران و عراق با توجه به مسائل کرونایی باید به صورت اینترنتی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال در صدد است تا از طریق کد ملی افراد ثبت نام کننده برای خرید بلیت آنها را غربالگری کند و فقط افرادی که دو دوز واکسن زده‌اند و تست مثبت کرونا ندارند بتوانند اقدام به خرید بلیت کنند.


مساله مهم اما این است که در فاصله کمتر از 24 ساعت تا دیدار ایران و عراق سامانه بلیت فروشی هنوز راه‌اندازی نشده است.


مخاطبان فوتبال وقتی به این سامانه به آدرس footballeticket.ir مراجعه می‌کنند می‌توانند تنها ثبت نام کنند اما هیچ گزینه خریدی وجود ندارد.


این در شرایطی است که در تمرین عصر امروز تیمش سخنگوی فدراسیون فوتبال اعلام کرد سامانه در دست راه اندازی است و بدون آنکه زمان مشخصی اعلام کرد، فقط گفت که بلیت فروشی به زودی شروع خواهد شد.


امری که هنوز محقق نشده است. معاون وزارت بهداشت در خبر شبکه سه سیما در تماس تصویری گفت علاقمندان می‌توانند با مراجعه به "ایران من" بلیت را با کدملی خریداری کنند.
سامانه‌ای که پیش‌تر برای خرید بلیت جشنواره فجر معرفی شده اما هنوز رونمایی نشده است.


برخی خبرگزاری‌ها هم اشاره به سامانه "تهران من" برای خرید بلیت کردند، سامانه‌ای که برای شهرداری تهران و طرح و عوارض خودرو و ملک تعبیه شده است و اثری از فروش بلیت استادیوم آزادی در آن نیست. 


چنین شرایط عجیبی مساله ای است که تاکنون در بلیت فروشی هیچ مسابقه ای دیده نشده است. حال باید دید در ساعت ۱۱ شب در نهایت بلیت فروشی مسابقه ایران و عراق چه زمانی شروع خواهد شد و چه شرایطی خواهد داشت. 


گفتنی است؛ بر اساس اعلام قبلی مجوز حضور 11 هزار تماشاگر شامل 8 هزار مرد، 2 هزار زن و هزار عراقی برای تماشای بازی عصر فردا در ورزشگاه آزادی، با دستور رییس جمهوری صادر شده بود.

 

ورزشگاه آزادی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ورزشگاه آزادی ایران و عراق بلیت فروشی خرید بلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در نشست خبری گفت که هنوز برنامه‌ای برای سفر رئیس‌جمهور ترکیه به واشنگتن وجود ندارد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید گزارش‌ رسانه‌های ترکیه درباره احتمال سفر رئیس‌جمهور «رجب طیب اردوغان» به واشنگتن و دیدار با «جو بایدن»، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا را تکذیب کرد.

کربی در نشست خبری روز پنجشنبه در پاسخ به سوال یک خبرنگار که درباره احتمال سفر اردوغان به واشنگتن طی دو هفته آینده وجود دارد در حالی که او به تازگی با میزبان یکی از سران حماس بود گفت: «هیچ چیز در برنامه در خصوص سفر رئیس‌جمهور اردوغان وجود ندارد. بنابراین، نظری درباره این مسئله ندارم.»

پیش از این برخی منابع رسانه‌ای از جمله رسانه‌های ترکیه گزارش داده بودند اردوغان روز 9 ماه می برای دیدار با جو بایدن به واشنگتن سفر خواهد کرد. پیش از این روسای جمهور دو کشور در حاشیه نشست‌های بین‌المللی با یکدیگر دیدار کرده بودند اما دو طرف در کاخ سفید دیداری با یکدیگر نکرده‌اند.

روزنامه حریت ترکیه هم امروز جمعه (7 اردیبهشت) گزارش داده که پس از سفر «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت فلسطین، حماس به ترکیه، برخی از لابی‌های مرتبط با اسرائیل در تلاش بوده‌اند سفر رجب طیب اردوغان به واشنگتن را لغو کنند.

وزارت امور خارجه آمریکا در ماه ژانویه فروش 40 فروند جنگنده اف‌16 به ترکیه و نوسازی جنگنده‌های موجود اف‌16 آن کشور را تأیید کرده بود.  تأیید این مجوز پس از آن صورت گرفت که آنکارا برای عضویت سوئد در ائتلاف ناتو چراغ سبز نشان داد.

اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریماردوغان: عراق درباره آب مطالباتی از ترکیه داردکدهای سفر اردوغان به عراقرئیس‌جمهور عراق به اردوغان: تعرض به شهرهای عراق را نمی‌پذیریم

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حمله موشکی به میدان گازی سلیمانیه عراق
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تکذیب کشف خودروی بمب‌گذاری شده در موصل
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • ترکیه اس-۴۰۰ را در مرز عراق مستقر می‌کند