Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

باشگاه خبرنگاران جوان - حمیدالله حمیدی، رئیس شرکت بلخ رشنا در مصاحبه با خبرنگاران پیرامون وضعیت برق رسانی و جلوگیری از دزدی برق گفت: پروسه قطع لین برق افرادی که پول صرفه برق را تحویل نمی‌دهند یا افرادی که برق دزدی استفاده می کنند آغاز شده و جریان دارد.

اشخاصی که از خدمات برق رسانی بلخ برشنا بصورت غیر قانونی استفاده می کنند بعد از شناسایی از طریق ارگان های امنیتی به نهاد های عدلی و قضایی معرفی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمیدی با بیان اینکه بلخ برشنا در سطح شهرمزارشریف یکصد و هفتاد هزار مشترکین دارد گفت: مشکلات قطع برق وارداتی به داخل کشور بررسی و مشخص شده و امروز برق وارداتی اوزبیکستان و ترکمنستان به داخل افغانستان با برطرفی مشکلات دو باره وصل خواهد شد.

چندی قبل در جلسه عمومی کارمندان شرکت بلخ برشنا موضوعات چون حصول عواید، شناسایی سارقین برق، فراهم سازی خدمات، تلاش روز افزون کارمندان این شرکت و قطع لین دوامدار مطرح شده بود.

پیش از این برشنا اعلام کرده بود که نشستی با هیأت ترکمنستانی برای رایزنی درباره واردات برق انجام شده است.

مقام‌های ازبکستانی گفته بودند که در ایستگاه "تیلی مرجان" این کشور مشکل فنی به وجود آمده که در نتیجه میزان برق صادراتی به افغانستان کاهش یافته است.

شرکت برشنا گفته است که به‌دلیل کاهش برق وارداتی از ازبیکستان، برق 16 ولایت با سکتگی مواجه شده و مشکل پرچاوی نیز به میان آمده است.

انتهای پیام/ ه

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برشنا برق مزارشریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم

سیدمحسن میرهادی،مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم، فرهنگ‌سازی و آموزش را از موضوعات مهم خدمات شهری دانست و اظهار کرد: اگر شهروندان همکاری و مشارکت نداشته باشند، به شهر پاکیزه نخواهیم رسید. 

وی در خصوص آموزش‌های شهروندی افزود: پساب خاکستری یا فاضلابی که در بعضی مناطق توسط برخی شهروندان وارد معابر شهری می‌شود، یکی از مشکلات مهم محیط‌زیست شهری در قم است.  

مدیرکل نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این راستا طی هماهنگی با مرکز بهداشت و شرکت آب و فاضلاب مقرر شد که به شهروندان اطلاع‌رسانی کنند که تعداد زیادی توانستند با شبکه آب و فاضلاب ارتباط بگیرند و بسیاری از انشعابات وصل شد.  

میرهادی عنوان کرد: زباله‌های خارج از نوبت که برخی شهروندان در بعضی مناطق خارج از منزل می‌گذارند یکی از معضلات محسوب می‌شود، درحالی‌که ساعت اعلام‌شده برای جمع‌آوری پسماند از ۲۱:۰۰ تا  ۶:۰۰ صبح است.

 وی گفت: نزدیک به ۱۲ درصد از پسماند شهر قم در روز جمع‌آوری می‌شود، باوجوداینکه اطلاع‌رسانی لازم به شهروندان انجام‌شده است و امیدواریم با همراهی مردم بتوانیم زباله روز را کاهش دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • از چه سنی به بعد جزو افراد پیر محسوب می‌شویم؟
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • افزایش اشتغالزایی و رونق تولید از آثار و برکات وقف محسوب می‌شود
  • نصب ۳۵ هزار پلاک آبی هوشمند در منطقه ۷ اصفهان
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود