Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی فرانسه تحت تاثیر کیفیت بالای لیگ برتر انگلستان قرار گرفته است.

رافائل واران اعتقاد دارد که هم اکنون در بهترین لیگ جهان شاغل است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت رسمی منچستریونایتد، مدافع میانی پیشین رئال مادرید در ۲۸ سالگی به انگلستان آمده است تا چالش جدیدی را تجربه کند. او در مصاحبه با مجله اینساید یونایتد، در خصوص بازی کردن در فوتبال انگلیس گفته است:

حساسیت کار بسیار متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اینجا سرعت بازی واقعا بالاست. تجربه خیلی خوبی است. من جو موجود در ورزشگاه‌ها را دوست دارم. ذهنیت حاکم بر مسابقات را هم می‌پسندم. حساسیت کار بالاست ولی همیشه جو خوب و مثبتی بر آن حاکم است. این تجربه برای من عالی است. 

واران در مورد سختی کار افزود:

بله، بازی‌ها واقعا سخت هستند. نمی‌توان در آرامش بود. ممکن است در فاصله ۱۰ دقیقه تا پایان بازی از حریف جلو باشید ولی می‌دانید که در این مدت هر چیزی امکان پذیر است. به نظرم این بهترین لیگ دنیاست و حساسیتی که دارد، کاملا حیرت انگیز است. در اینجا هر تیمی بازیکنان با کیفیتی دارد. سطح کار از جنبه تاکتیکی بسیار بالاست و بازیکنان و مربیان زیادی از سراسر دنیا در اینجا حضور دارند؛ بنابراین تلفیقی از فرهنگ‌ها، سبک بازی‌ و تفکرات را شاهد هستیم. به نظرم به همین دلیل است که این لیگ حرف اول را می‌زند، چون بهترین‌ها اینجا هستند.  

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد رشید مظاهری خطاب به مدیران استقلال؛ از جیبم پول رضایتنامه را می دهم تا به پرسپولیس بروم! یحیی گل محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد محرومیت یک ساله سرمربی سابق وردربرمن به اتهام جعل مدرک واکسیناسیون تمجید رونالدینیو از ویرجیل فن دایک: تو فوق العاده ای!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است

وسلی کلارک، ژنرال بازنشسته ارتش آمریکا و فرمانده سابق نیرو‌های مسلح ناتو در اروپا، روز گذشته ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را با تجربه‌ترین دولتمرد جهان توصیف کرد.

کلارک گفت: "پوتین باتجربه‌ترین دولتمرد در دنیای مدرن است. او یک مامور اطلاعاتی حیله گر است و اگر او برود برای ما بسیار بهتر است. "

به گفته وی، در تابستان امسال روسیه یک "بازی بزرگ" را برای آزادسازی بیشتر سرزمین‌های اوکراینی انجام خواهد داد.

او اذعان کرد که "شرایط در نیرو‌های مسلح اوکراین (AFU) بسیار سخت است" و درگیری بین روسیه با اوکراین و ناتو را "مسابقه استقامتی" نامید.

به گفته وی، سال ۲۰۲۵ ممکن است برای روسیه، اوکراین و ناتو تعیین کننده باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • حضور پالمر، هاورتس و برونو فرناندز در جمع نامزدهای بهترین بازیکن آوریل لیگ برتر
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • تمجید رایس از ستاره سیتی: در جهان بهترین است!