Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:47:43 GMT

گینه در ضربات پنالتی مالی را شکست داد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۲۸۳۱

گینه در ضربات پنالتی مالی را شکست داد

به گزارش ایرنا، رقابت های فوتبال جام ملت های آفریقا از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه شب (۶ بهمن ماه) با برگزاری دیدار دو تیم مالی و گینه همراه بود که دو تیم در وقت های قانونی بازی به تساوی بدون گل دست یافتند.

در این بازی که آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آفریقا بود وقت های اضافه هم کارساز نشد تا دو تیم شانس خود را در ضربات پنالتی دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ضربات پنالتی این تیم گینه بود که از موقعیت های به دست آمده بهتر استفاده کرد و در نهایت با نتیجه ۶ بر ۵ حریف خود را از پیش رو برداشت.

پیش از این بازی نیز تیم های ساحل عاج و مصر رو در روی هم به میدان رفتند که این بازی نیز در ضربات پنالتی و با نتیجه ۵ بر ۴ به سود مصر به پایان رسید. 

برچسب‌ها فوتبال گینه جام ملت های آفریقا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال گینه جام ملت های آفریقا فوتبال گینه جام ملت های آفریقا ضربات پنالتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، این روزنامه همچنین نوشت، وزارت تجارت ترکیه تایید کرد که این کشور همکاری تجاری با رژیم صهیونیستی را به طور کامل تعلیق کرده و افزود، این تصمیم تا زمانیکه کمک‌های بشردوستانه به غزه نرسد، ادامه می‌یابد.

ینی شفق همچنین گزارش کرد، اهدف استراتژی جدید تجاری ترکیه در جایگزینی بازار رژیم صهیونیستی با سایر کشورها مانند مالزی، اندونزی، چین، هند، ویتنام، اکوادور، آفریقای جنوبی، نیجریه، مکزیک، پاراگوئه و پرو است.

مقام‌های ترکیه‌ای یک تحقیق بازاریابی انجام داده و مشتریان بالقوه را مورد بررسی قرار دادند.

روزنامه مذکور همچنین نوشت، ترکیه به دنبال ترغیب ایجاد روابط با کارآفرین‌های ترکیه‌ای در این کشورها برای ساماندهی مشارکت و ارائه کالاهای ملی و همینطور تضمین تغییر مسیر آن دسته از تولید کنندگانی است که به تجارت با «اسرائیل» عادت داشته‌اند و به وسیله رویدادهای تجاری آنها را به سمت بازارهای جدید رهمون کند.

بر اساس آمارهای تجارت خارجی ترکیه، در سال ۲۰۲۳ این کشور کالاهایی به ارزش ۵.۴ میلیارد دلار به سرزمین‌های اشغالی صادر و ۱.۶ میلیارد دلار هم کالای اسرائیلی وارد کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • یک هفته است که پنالتی‌های لورکوزن را آنالیز می‌کنم
  • بهترین گلزنان ۵ لیگ معتبر اروپایی بدون احتساب ضربات پنالتی: هری کین با اختلاف در صدر
  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • کارشناس داوری: خطا روی عثمان دمبله پنالتی بود؟ + عکس
  • نوری: بحث نقل و انتقالات تیم ما را جمع کنید
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • دینگونک؛ هیولایی مرموز که استعمارگران را می‌ترساند! (+عکس)
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند