Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@22:54:24 GMT

مرگ زن ۲۲ ساله میاندورودی بر اثر نشت گاز

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۳۰۳۴

مرگ زن ۲۲ ساله میاندورودی بر اثر نشت گاز

به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، مجید باقری در تشریح این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک در یک منزل مسکونی واقع در یکی از محله‌های شهر سورک، بلافاصله ماموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

باقری تصریح کرد: پلیس به محض ورود به محل حادثه با جسد خانم ۲۲ ساله روبه رو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حضور معاون قضایی در محل حادثه و برابر بررسی یگان‌های امدادی حاضر در محل، تصریح کرد: علت مرگ استنشاق گاز منواکسید کربن اعلام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با اشاره به تغییرات جوی هوا و وزش باد و طوفان شدید خاطرنشان کرد: این حادثه سبب بروز برخی مشکلات از جمله تخریب و انسداد خروجی دودکش برخی منازل شده است که شهروندان باید با دقت بیشتری به این موضوع توجه داشته باشند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون نشت گاز میاندورود گازگرفتگی مذاکرات وین سیل جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • کودک ۶ ساله اصفهانی در کانال آب غرق شد
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶