Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، «منم بچه مسلمان» برنامه‌ای است ویزه خردسالان و کودکان که از اوایل تابستان ۱۴۰۰ مراحل پیش تولید و نگارش متن آن آغاز و در حال حاضر در هفته ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها ضبط و تولید خود را آغاز نموده است.

منم بچه مسلمان برنامه‌ای شاد و مفرح است که برای گروه سنی کودک و خردسالان طراحی و قرار است ضبط آن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همراه پنج مهمان از مخاطبان خردسال خود، برنامه را ضبط نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه حاوی قسمت‌های متنوعه‌ای است که با داستان‌های قرآنی و اخلاقی به زبان کودکان طراحی شده تا در فرایند رشد و تربیت دینی آنها مؤثر واقع شود، در سری جدید منم بچه مسلمان موضوعات اجتماعی مورد نیاز بچه‌ها برگرفته از آیات و روایات در سردبیری برنامه مشخص و متن‌ها نگارش شد.

از بخش جدید این سری از برنامه می‌توان به اتاق قصه اشاره کرد که حول محور موضوع برنامه سرکار خانم شمس با عنوان خاله ریحانه در بخش دیگری از دکور با حضور مهمانان خردسال خود اجرا خواهند داشت.

برنامه بچه مسلمان در دکور حیاط مسجد با حضور دو عروسک مورچه و زنبور طراحی شده که نماد کار و تلاش و همچنین دفاع از خانواده و وطن می‌باشند که در این برنامه پارسا که پسری شیطون و بازیگوش است به همراه آقا رحمان به عنوان خادم مسجد حضور دارند و نقطه عطف برنامه نیز اجرای حجت الاسلام مقدسیان است که امام جماعت مسجد بوده و در مسجد با کمک دیگران برنامه‌های فرهنگی شادی را برای بچه‌ها با داستان‌های نمایشی بیان می‌کنند.

خاطر نشان می‌سازد منم بچه مسلمان در شبکه قرآن و معارف سیما از سال ۱۳۹۸ طراحی و تاکنون دو فصل آن تهیه و تولید شده است و با توجه به استقبال صورت گرفته از سمت مخاطبان که با آمار حدود ۳۶ درصدی برخوردار بوده است در طراحی سری سوم آن سعی شده با بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه، طراحی جدیدی صورت پذیرد.

منم بچه مسلمان کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن به تهیه کنندگی آقای سید محمد حسینی و سردبیری سرکار خانم حسینی مجد است که علاقمندان می‌توانند برای دسترسی به آرشیو برنامه‌های قبلی علاوه بر پایگاه اطلاع رسانی شبکه قرآن و معارف سیما به آدرس www.qurantv.ir به صفحه مجازی برنامه به آدرس @bachemosalman مراجعه نمایند.

کد خبر 5409748 سمانه نوری زاده قصری

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد حسینی شبکه قرآن و معارف سیما فعالیت های قرآنی کودکان فعالیت های قرآنی ولادت حضرت زهرا حضرت زهرا س قرآن کریم آیت الله خامنه ای انقلاب اسلامی ایران قرآن حوزه علمیه مداحان سازمان تبلیغات اسلامی مقام معظم رهبری آیت الله مصباح یزدی عفاف و حجاب حضرت زهرا سلام الله علیها منم بچه مسلمان شبکه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم

شرکت بایت‌دنس در بیانیه‌ای مطبوعاتی می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای فروش شبکه‌ی اجتماعی تیک‌تاک ندارد. این در حالی است که وب‌سایت اینفورمیشن در گزارشی اختصاصی گفته بود بایت‌دنس به فروش کسب‌و‌کار آمریکایی تیک‌تاک بدون الگوریتم پیشنهاد محتوا فکر می‌کند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، روز گذشته لایحه‌ای را امضا کرد که طبق آن بایت‌دنس باید تا ۹ ماه آینده تیک‌تاک را بفروشد؛ درغیراین‌صورت تیک‌تاک در آمریکا با ممنوعیت مواجه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • قرآن همه چیز ماست
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها