Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به تأثیر بارندگی‌های دی‌ماه بر حجم آب سدهای استان هرمزگان بیان کرد: اکثر سدهای استان ازجمله سد استقلال میناب، سد شمیل و نیان بندرعباس و سد بردول پارسیان در پی این بارندگی‌ها سرریز کردند. رضا مدرس در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به وضعیت رودخانه‌های بزرگ استان هرمزگان پس از بارندگی‌های شدید دی‌ماه و اقدامات انجام‌شده برای ایمن‌سازی مناطق حاشیه رودخانه‌ها گفت: به‌دلیل حجم و شدت بالای بارندگی‌ها اکثر رودخانه‌های بزرگ استان طغیان کردند و موجب وارد آمدن خسارات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه استان هرمزگان دارای رودخانه‌های پرخطر فراوانی به‌دلیل حجم و شدت بالای دبی عبوری است، تأکید کرد: رودخانه‌های میناب، جاماش در بندرعباس، رودخانه گز در سیریک، رودخانه‌های جگین و شریفی در جاسک، و مهران در بندرلنگه، رودخانه رودان، پارسیان از رودخانه‌های پرخطر استان هرمزگان هستند و با عرض زیادی که دارند، انجام عملیات لایروبی و ساماندهی آنها بسیار پرهزینه و زمان‌بر است.
معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه حدود ۳۵۰ کیلومتر رودخانه پر خطر  در سطح استان شناسایی شده است، عنوان کرد: برای اجرای طرح‌های ساماندهی و لایروبی رودخانه‌های استان هرمزگان پس از سیلاب اخیر ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.
مدرس معاون استاندار هرمزگان با اشاره به تأثیر بارندگی‌های دی‌ماه بر حجم آب سدهای استان هرمزگان بیان کرد: اکثر سدهای استان ازجمله سد استقلال میناب، سد شمیل و نیان بندرعباس و سد بردول پارسیان در پی این بارندگی‌ها سرریز کردند. 

 

بیشتر بخوانید: معاون استاندار هرمزگان: سیلاب به منازل مسکونی، ابنیه شهری، مزارع و تأسیسات برق خسارت زد   انتهای پیام/  برچسب ها: معاون استاندار هرمزگان رضا مدرس بندرعباس رودخانه گز لایروبی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون استاندار هرمزگان رضا مدرس بندرعباس رودخانه گز لایروبی معاون استاندار هرمزگان استان هرمزگان سدهای استان بارندگی ها رودخانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس

ایسنا/هرمزگان رئیس کل دادگستری هرمزگان دستور رسیدگی به درخواست‌های ۲۱۸ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس را صادر کرد.

در راستای تأکیدات رئیس قوه قضاییه به منظور شفافیت در پاسخگویی و تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با ۲۱۸ نفر از شهروندان و نمازگزاران جمعه در مسجد جامع بندرعباس دیدار کرد.

در این دیدار که با حضور مسئولان قضایی، قضات و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه برگزار شد و بیش از دو ساعت به طول انجامید، مراجعان درخواست‌های خود را در خصوص موضوعات مختلف حقوقی و قضایی از جمله «تسریع در روند رسیدگی و اجرای احکام، تخفیف مجازات، بهره‌مندی از عفو و آزادی مشروط و پذیرش اعاده دادرسی» با مسئولان مربوطه مطرح کردند.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی اظهار کرد: عمل به دستور ریاست قوه قضاییه مبنی بر لزوم دیدار بدون واسطه با متن مردم به شکل‌های مختلف و اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در خصوص تکریم ارباب رجوع و تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم از مهمترین اهداف برگزاری میز خدمت دستگاه قضایی در میعادگاه‌های نماز جمعه در شهرهای مختلف استان هرمزگان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: در جریان برگزاری دیدار مردمی رئیس و اعضای شورای قضایی استان در مسجد جامع بندرعباس، با شنیدن مطالبات مراجعین، به منظور رفع مشکلات و رسیدگی به درخواست‌های مطرح شده دستورات لازم صادر شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با دیدار مردمی رئیس کل دادگستری و مسئولان قضایی استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، رؤسا و دادستان‌ها در اقصی نقاط استان نیز ضمن برپایی میز خدمت در میعادگاه‌های نماز جمعه به مطالبات مردم رسیدگی کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • کلنگ‌زنی پارک دادا و کاکا در بندرعباس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • افزایش ذخایر آبی سدهای مازندران
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس