Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ایوب رستمی» روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور، اکنون مرحله سوم اردوها در لرستان پیگیری می‌شود و تا سیزدهم بهمن ادامه دارد. مرحله نخست در شهرستان ازنا و مرحله دوم هم در انزلی برگزار شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۳۰ جودوکار در اردوی تیم نوجوانان حضور دارند، عنوان کرد: نفرات منتخب مسابقات کشوری به‌همراه استعدادهایی که نتوانستد مدال بگیرند اما شرایط فنی خوبی داشته و از لحاظ سنی هم هنوز ۲ سال می‌توانند در نوجوانان باشند در اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ۲ جودوکار سنگین وزن که از سوی استعدادیاب‌های خراسان رضوی معرفی شده‌اند در اردو هستند و آنها را ارزیابی می کنیم.

رستمی در خصوص همکارانش در کادر فنی تیم جودوی نوجوانان، توضیح داد: تیم را به دو بخش الف و ب تقسیم کردیم. در تیم الف، «محمدرضا غفاری»، «بهزاد وحدانی» و «احسان بهرامیان» و در تیم ب، «علیرضا مدنی» و «مسلم رحیمی» به‌عنوان مربی حضور دارند.

وی در خصوص پایدار بودن فعالیت‌های جودوی ایران با وجود تعلیق از سوی فدراسیون جهانی، تصریح کرد: باید حرکت روبه جلو داشته باشیم و تعلیق بهانه‌ای نیست که بخواهیم از حرکت باز بمانیم. اگر فعالیت نکنیم، جودوکاران سنین پایه از لحاظ روحی از بین می‌روند. اکنون جودوکاران در اردو هستند و با شرایط مناسب تمرین می‌کنند.

سرمربی تیم جودوی نوجوانان، ادامه داد: رده‌های پایه بسیار مهم است چراکه آنها در سال‌های آینده به تیم ملی بزرگسالان می‌رسند. فضا در اختیار آنان است تا آماده شوند و لحاظ روحی هم اشتیاق تلاش داشته باشند. بالاخره تعلیق تمام می‌شود و آن زمان دستمان خالی نیست چراکه مسابقات کشوری و اردوهای ما بدون وقفه برگزار می‌شود.

رستمی عنوان کرد: فدراسیون اردوها را برگزار می‌کند و اگر مدتی اردو نداشتیم به‌خاطر محدودیت کرونایی بود که رشته‌ها با آن درگیر بودند. همچنین اردوی دی‌ماه را به دلیل حضور نوجوانان در امتحانات، تعطیل کردیم تا با مشکلی مواجه نشوند.

وی افزود: ما سعی کردیم مربیان تیم را از نقاط مختلف کشور انتخاب کنیم. همچنین آنان با حضور در شهرستان‌ها، جودوکاران مستعد را شناسایی می‌کنند.

برچسب‌ها فدراسیون جودو فدراسیون جهانی جودو جودو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جودو فدراسیون جهانی جودو جودو فدراسیون جودو فدراسیون جهانی جودو جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد

حسن یزدانی مرد ۹ مداله المپیک و جهان کشتی ایران، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسن یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • چرا یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؟/ در انتظار دیدار با دبیر
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حضور حسن یزدانی در تیم ملی به تعویق افتاد!
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو