Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رای بازی جنجالی هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال اعلام شد.

بنا به اعلام روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم‌های آذرباتری ارومیه و لبنیات هزار آمل در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم میزبان در کنترل تماشاگران موفق عمل نکرد و ناظر این بازی بعد از پایان ست دوم، بر اساس آئین‌نامه اجرایی و انضباطی مسابقات، از ادامه مسابقه جلوگیری کرد و بازی متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا جلسه کمیته انضباطی در خصوص دیدار نا تمام آذرباتری و لبنیات هراز آمل با حضور اعضا تشکیل شد و پس از قرائت گزارش ناظر و شنیدن صحبت های نمایندگان طرفین، رای به شرح ذیل اعلام شد:

به دلیل به کار بردن الفاظ ناشایست و رفتار دور از انتظار تماشاگران منتسب به باشگاه آذرباتری ارومیه و همچنین انجام ندادن وظایف قانونی ازسوی تیم میزبان، با استناد به بند ۳ ماده ۷ آئین‌نامه انضباطی، نتیجه بازی را سه بر صفر (باخت فنی) به سود لبنیات هراز آمل اعلام می‌گردد.

همچنین کمیته انضباطی درخصوص علیرضا شاه علی به دلیل اعتراض به داور، برای نامبرده با توجه به فقدان سابقه، تذکر کتبی در نظر گرفت.

دیگر پرونده بررسی شده در کمیته انضباطی از سری رقابت‌های هفته ششم دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان باشگاه های ایران بود، درباره حواشی دیدار سایپا و راه‌یاب ملل مریوان و رفتار به دور از انتظار بابک امیری در هفته نوزدهم لیگ برتر که کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به دلیل فقدان سابقه این بازیکن در کمیته انضباطی، برای امیری تذکر کتبی درنظر گرفت.

46

کد خبر 1596754

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: والیبال استان آذربایجان غربی لیگ برتر والیبال کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه، یک نفر جان باخت و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط‌عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک نفر از سرنشینان جان باخت و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که بیشتر این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و تاکنون موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • حکم کمیته انضباطی به لغو جنجالی بازی لیگ یک صادر شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور