Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان، اراک - اولین اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان زیر ۱۹ سال و زیر ۱۷ سال بدمینتون کشورمان در شهرستان محلات در حال برگزاری است.

باقری مربی تیم ملی جوانان بدمینتون گفت: بازیکنان جهت شرکت در مسابقات بین المللی بدمینتون که در شیراز برگزار خواهد شد در شهرستان محلات در حال آماده سازی هستند و بعد از آن نفرات منتخب اصلی که تعداد ۴ نفر هستند در مسابقات بین المللی دهه مبارک فجر به میزبانی شیراز شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قمری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان محلات هم با اشاره به آماده بودن زیرساخت‌های میزبانی از تیم‌های ملی در شهرستان محلات برنامه‌های این شهرستان را به شرح زیر بیان کرد.

با توجه به زیرساخت‌هایی که در شهرستان محلات از نظر خوابگاهی و امکانات ورزشی وجود دارد، قصد داریم شهرستان محلات را تبدیل به کمپ اردو‌های تیم ملی در سطح کشور کنیم.

از ابتدای سال، دو تیم لیگ برتری، یک تیم دسته یکی و ماه گذشته نیز تیم ملی والیبال نشسته کشورمان را میزبانی کردیم.

اکنون هم تیم ملی جوانان بدمینتون در شهرستان محلات در حال آماده سازی هستند و قصدمان در این چند ماهی که تا پایان سال باقی ماند میزبان یکسری از رشته‌های ورزشی در شهرستان محلات باشیم

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات بدمینتون تیم ملی جوانان شهرستان محلات شهرستان محلات آماده سازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی

به گزارش خبرگزاری مهر، اردوی تیم فوتبال جوانان زیر ۲۰ سال ایران در کرج طبق برنامه از پیش تعیین شده کادر فنی و اجرایی این تیم در حال برگزاری است.

شاگردان حسین عبدی در این اردو موظف به اجرای دقیق و صحیح تمرینات مد نظر کادر فنی هستند. مربیان نیز در این اردوی شبانه روزی تمام فعالیت‌های بازیکنان حاضر در این مرحله را بررسی می‌کنند.

شایان ذکر است اردوی تیم ملی جوانان کشورمان تا ۲۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و پس از آن ارزیابی‌های مربیان این تیم طبق برنامه کاملاً مدون از پیش تعیین شده در مسیر کشف و استعداد و استفاده از جوانان ایران در مستطیل سبز ادامه دارد.

کد خبر 6096595

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • پیگیری تمرینات جوانان ایران زیرنظر حسین عبدی
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • مرگ خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در یک حادثه رانندگی
  • دعوت بانوی خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فوتبال
  • شرط تأمین زمین ۹۲ هزار متقاضی مسکن ملی در کردستان+فیلم
  • پیگیری تمرین تیم ملی فوتبال زیر ۲۰ سال در اردوی کرج
  • بانوی کبدی کار استان همدان در اردوی تیم ملی
  • آغاز اردوی انتخابی تیم‌های آب‌های آرام کمتر از ۲۳ سال و جوانان
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج