Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@15:24:09 GMT

تخریب المان‌ لنج در بلوار ساحلی بندرعباس

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۳۵۱۱

تخریب المان‌ لنج در بلوار ساحلی بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس بهمن زاده سرپرست شهرداری منطقه سه با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از خدمات عمومی شهرداری توسط عد‌ه‌ای از افراد تخریب شده و یا به سرقت می‌رود، تصریح کرد: برخی به دلایل مختلف دست به تخریب این المان‌ها زده و علاوه بر هدر دادن سرمایه‌های شهر و شهروندان چهره شهر را نازیبا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پدیده وندالیسم و تخریب اموال عمومی همواره چالش بیشتر شهرهای کشور می‌باشد، لذاهر شهروند در هر منطقه‌ای که زندگی می‌کند باید احساس تعلق خاطر به وسایل عمومی شهرش داشته باشد و این امر باعث جلوگیری از تخریب اموال عمومی می‌شود.

سرپرست شهرداری منطقه سه  خاطرنشان کرد: بهتر است هر شهروند این مسئله را وظیفه و دغدغه خود بداند که اگر شاهد صحنه تخریب اموال عمومی شهر بود، نسبت به این موضوع بی تفاوت نباشد.

بهمن زاده اذعان کرد: المان های شهری از جمله سرمایه‌های موجود در هر شهر می باشد که عموما توسط شهرداری‌ها ایجاد و با هدف ارتقای سطح کیفی و کمی زندگی شهرنشینی و زیبایی بصری و جلوه شهری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد، اما در این میان عده‌ای با تخریب و شکستن اموال عمومی چهره نامناسبی را در شهر ایجاد می کنند و امتیازهای شهر را به لحاظ جاذبه های گردشگری کاهش می‌دهند.

بهمن زاده افزود: هزینه هایی که صرف احداث المان ها و فضاهای عمومی شهر شده، برای آرامش و آسایش شهروندان است، و همه شهروندان مسئولند تا از ضرر و زیان به بیت المال جلوگیری نمایند.
وی در ادامه گفت: با این وجود نگاهی به وضعیت امانتداری این سرمایه‌ها در شهر بیانگر خلأهای فرهنگی قابل توجه است تا جایی که امروز بخش مهمی از هزینه‌های عمرانی شهرداری صرف تعمیر دوباره و چندباره المان های شهری می شود.

وی در پایان بیان کرد: ضرورت مشارکت شهروندان در حفاظت از سرمایه‌های شهر لازم و ضروری است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار منطقه 3 شهرداری بندرعباس اموال عمومی عمومی شهر سرمایه ها المان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در گتوند

سرهنگ نصیر ابدالی فرد گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و طی هماهنگی قضائی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند ضمن اشاره به کشف سلاح بکار رفته بیان داشت: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

سرهنگ ابدالی در پایان گفت: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است
  • ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در سیستان و بلوچستان تولید می‌شود
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • اجرای طرح ایستگاه قانون در استان همدان
  • کلنگ بی‌قرار شهرداری؛ بیخ گوش سنگلج