Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی رمضانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سومین سال فعالیت فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر قوی شدن ایران اسلامی در زمینه فرهنگی و حفظ هویت اسلامی در حال اجراست.

وی اظهار داشت: هدف از شکل‌گیری نظام فهما ایجاد فضای رقابتی و مدیریتی کانون‌ها، هماهنگی و انسجام، نشاط آفرینی، تحول گرایی و برانگیختن کانون‌ها و استفاده از فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: امسال شاهد حضور پرشور اعضای کانون‌ها در قالب سه شبستان و ۱۲ رواق بودیم که آثار متعدد و بعضاً فاخری را ثبت و ارسال کردند.

این مسوول با بیان اینکه امسال رویداد ملی فهما با شعار "به توان مردم" آغاز به کار کرد، تاکید کرد: شناسایی و توانمندسازی استعدادهای فرهنگی و هنری انقلاب اسلامی، جریان سازی گفتمان ایران قوی و ترویج روحیه امید و تلاش و حضور مؤثر و هدفمند بچه‌های مسجد در فضای مجازی از جمله اهداف این طرح است.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به فعالیت ۳۷۰ کانون مساجد در سطح استان، اضافه کرد: با اجرایی شدن سامانه فهما و به نمایش گذاشته شدن فعالیت‌های کانون‌ها در آن، ظرفیت و پتانسیل کانون‌هایی که فعال هستند شناسایی شده و فعالیت‌هایشان در سطح کشور دیده می‌شود.

وی افزود: این رویداد که از مرداد سال جاری آغاز شد و تا پایان دیماه ادامه داشت، رقابتی سالم میان بچه‌های مسجد در بستر فضای مجازی جهت امتیازدهی به فعالیت‌ها با توجه به طرح‌ها و برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بود.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به داوری استانی شرکت کنندگان در این طرح، خاطرنشان کرد: نوع ارزیابی‌ها در رواق‌های سرود، نمایش، کتاب، فیلم، ترنج، کارآفرینی، رسانه، فناوری، دانش، قلم، نور و همدلی به این صورت بود که در فضای میدانی و توامان در فضای مجازی عملکرد خوبی داشته باشند.

وی یادآور شد: داوری کشوری این طرح در حال اجرا است و نتایج تا ۲۲ بهمن ماه اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین کانون فرهنگی هنری مساجد فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین ستاد عالی هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین کانون فرهنگی هنری مساجد فضای مجازی حجت الاسلام فضای مجازی کانون ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)