Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@16:27:20 GMT

قتل هولناک در کرمانشاه / ۳ زن قربانی شدند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۳۸۳۵

قتل هولناک در کرمانشاه / ۳ زن قربانی شدند

آفتاب‌‌نیوز :

سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد قتل عام خانوادگی در شهرک پردیس کرمانشاه و اعلام موضوع به پلیس، تیم هایی از ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات ابتدایی پلیس مشخص شد قاتل داماد سابق و خواهرزاده زن خانواده بوده که حدودا 5 سال قبل از همسرش که دختر این خانواده بوده جدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: تحقیقات پلیس نشان می داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به بهانه‌ای شب را هم برای خواب در منزل مقتولان مانده است. داماد سابق خانواده سپس نیمه‌های شب در اقدامی جنون آمیز به وسیله اسلحه کلتی که همراه داشته است به سمت همسر سابق 31 ساله، مادر همسر 55 ساله و خواهر همسر 35 ساله خود شلیک کرده و هر سه نفر را به قتل رسانده است.

وی ادامه داد: دیگر موضوع تاسف بار این حادثه دردناک، حضور پسربچه‌ای 6 ساله در منزل زمان وقوع جنایت که فرزند مشترک قاتل و مقتول بوده است که پس از شلیک های صورت گرفته و فرار پدرش با اجساد غرق در خون مادر، مادر بزرگ و خاله اش روبرو شده است.

این مقام عالیرتبه انتظامی ادامه داد: با تکمیل تحقیقات، پلیس به سرعت اقدامات اطلاعاتی خود را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرده و ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی در یکی از محلات حاشیه‌ای کرمانشاه شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: با شناسایی مخفیگاه قاتل، محل به محاصره کامل ماموران آگاهی و شهرستان کرمانشاه در آمد و حوالی ساعت 8 صبح امروز (پنجشنبه) و در کمتر از 4 ساعت از وقوع جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این فرد شد. متهم دستگیر شده در همان ابتدا به قتل همسر سابق، مادر و خواهر همسرش اعتراف و در بازجویی های اولیه انگیزه اش را از این اقدام کینه و نفرتی عنوان کرد که از آن ها به دل داشته است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به ادامه بازجویی ها از قاتل دستگیر شده، گفت: تحقیقات تکمیلی پلیس برای مشخص شدن علت و انگیزه این اتفاق دردناک همچنان ادامه دارد.

سردار جاویدان در پایان و با ابراز تاسف عمیق از وقوع این حادثه دردناک، گفت: مجرمان خطرناک در تور اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به سرعت در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و حتما به سزای عمل خود خواهند رسید.

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۳۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدمحمد یوسفی عصر یکشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد فردی ۳۰ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی با پدر خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل و متواری شده است.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: مأموران پلیس تحقیقات خود را آغاز کرده و موفق شدند در کمتر از ۶ ساعت قاتل که در منزلی خود را مخفی کرده بود را دستگیر کنند.

سرهنگ یوسفی با اشاره به اینکه قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

کد خبر 6097557

دیگر خبرها

  • دستگیری پسری که پدر خود را به قتل رسانده بود
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش | حمله قاتل با اسید به پلیس
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • ۲۳ سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی
  • 23 سال زندان برای قاتل برادر ستاره سابق پی‌اس‌جی