Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:52:58 GMT

برخورد با حفاری‌ جستجوگران عتیقه در شهرری

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۴۰۶۵

برخورد با حفاری‌ جستجوگران عتیقه در شهرری

فرمانده انتظامی ویژه شهرری از برخورد با حفاری‌های غیرمجاز برای کشف عتیقه و ... خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در گفت‌وگو با ایسنا، درباره نحوه همکاری پلیس در مراقبت از آثار تاریخی شهرری گفت: پلیس دراین خصوص نظارت لازم را داشته و درکنار یگان حفاظت وزارت میراث فرهنگی فعال است.

وی افزود: به عنوان مثال مدتی قبل یک حفاری در یکی از مناطق شهرری انجام شده بود که توسط ماموران کلانتری مرکزی شناسایی و کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این حفاری در یک منزل مسکونی و با هدف کشف اشیای تاریخی انجام شده بود، اظهار کرد: البته این افراد چیزی کشف نکرده بودند و مسئولان و کارشناسان مربوطه نیز حضور داشته و آنجا را بررسی کردند.


جلیلیان با بیان اینکه کار تخصصی در مورد نگهداری از میراث فرهنگی را یگان حفاظت این وزارتخانه انجام می‌دهد، گفت: اما هم بر این موضوع حساسیت داریم و با هر اقدامی برخورد خواهیم کرد. ضمن اینکه اشراف اطلاعاتی پلیس نیز در این حوزه بالاست.

به گفته فرمانده انتظامی ویژه شهرری، مأموران پلیس با گشت زنی محسوس و نامحسوس هم به میراث فرهنگی توجه ویژه دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پليس کشف عتیقه شهر ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو

یداله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

او افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها بمنظور برخورد ایجاد ثبات در بازار باحضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجراء می‌شود.

ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی را از جمله اهداف طرح نظارتی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حفاری بیل مکانیکی شهرداری در گورستان باستانی ری/ضرب و جرح مالک
  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • دستگیری باند حفاران غیرمجاز حریم قلعه تاریخی هزاره اول پیش از میلاد
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کشف سکه‌های عتیقه مربوط به دوران اشکانیان از مسافر یک قطار
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • برخورد قانونی با ۶۰ هزار خودرو در استان سمنان
  • طرح ویژه بازرسی از بازار لاستیک خودرو
  • نماینده مجلس: فرونشستِ اصفهان جدی است؛ وزیر میراث فرهنگی در حال انجام چه کاری است؟