Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - مایکروسافت در حوزه فناوری اطلاعات تا پایان سال ۲۰۲۱ سود زیادی را بدست آورده و قصد دارد از این سود برای سرمایه‌گذاری در بازی‌های ویدیوئی و متاورس استفاده کند.

به گزارش سایت elbalad؛ روز سه شنبه ساتیا نادلا، رئیس مایکروسافت گفت: "احساس می‌کنیم در موقعیت خوبی برای مشارکت در نسل بعدی اینترنت هستیم".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هفته گذشته از برنامه خود برای تصاحب مهم‌ترین محصولات بازی و گسترش در دنیای مجازی متاروس خبر داد. سال گذشته مایکروسافت ۵۱.۷ میلیارد دلار درآمد بدست آورد که از این درآمد ۱۸.۸ میلیارد دلار را کسب کرد؛ نتایجی که میانگین انتظارات تحلیلگران را شکست داد.

گروه مایکروسافت امیدوار است که بازی‌های Activision را در سرویس اشتراک ماهانه ایکس باکس ادغام کند. این عملیات مایکروسافت را بعد از  چین و  ژاپن، سومین شرکت بزرگ در بخش بازی‌های ویدیوئی از نظر حجم فروش شود.

در پایان ماه اکتبر، مایکروسافت اعلام کرد دو هت، یک شرکت نظارت بر محتوا که در حذف محتوای مشکل دار ایکس باکس مشارکت داشت، خریداری کرد. بازی‌های ویدیویی پیشروی برای دنیای متاورس به حساب می‌آیند. این بازی تنها یکی از اجزای پلتفرم‌هایی مانند «Roblox» یا «Minecraft» است که نوجوانان به طور خاص از آن برای پیدا کردن خود استفاده می‌کنند.

نادلا گفت: کاربران بازی شروع به سرمایه‌گذاری روی آواتار‌های خود و ساختن دنیا‌ها در Minecraft کرده‌اند.  طی سه ماهه گذشته، فروش مجموعه آفیس و خدمات ذخیره سازی و پردازش داده‌ها ۱۴ درصد در سطح شرکت و ۱۵ درصد در سطح فردی بهبود یافته است. شبکه اجتماعی آن، لینکدین، ۳۷ درصد رشد کرده است.

جلسات بر روی پلتفرم (Teams) با همکاری واقعیت افزوده یا مجازی برگزار می‌شود، این جلسات از روی صفحه نمایش، رایانه یا تلفن‌های هوشمند شروع می‌شوند. اما برخی از تحلیلگران نسبت به توانایی مایکروسافت برای حرکت سریع به جلو ابراز تردید می‌کنند، اولاً به این دلیل که خرید Activision Blizzard زمان می‌برد و ثانیاً به این دلیل که بهبودی پس از همه گیری می‌تواند منجر به کاهش تقاضا و  درآمد شود.

بیشتر بخوانید

همکاری مایکروسافت با کوالکام در طراحی عینک‌های واقعیت افزوده

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی ویدئویی مایکروسافت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

بخشی از گردش مالی حساب‌های شخصی بعضی افراد یارانه‌بگیر مربوط به تنخواه شرکت‌ها بوده که ضروری است این گردش مالی با حساب شرکت باشد تا افراد از فهرست مشمولان دریافت یارانه حذف نشوند.

به گزارش مشرق، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • ۴۰ درصد شرکت‌های خلاق مرتبط به کودک و نوجوان است
  • آمادگی استان قزوین برای سرمایه گذاری‌های خارجی
  • سرمایه‌گذاری خارجی ۱۰.۷ میلیون دلاری در خراسان شمالی
  • آمادگی برق تبریز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۳ حوزه منتظر روز جمعه
  • اوکراین و غرب آمادگی گفت‌وگوی جدی با روسیه را ندارند
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی