Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی قوه قضائیه در سفر به تربت جام گفت: دستگاه قضایی در این شهرستان محروم است، ساختمان دادگستری تربت‌جام درشان دستگاه قضا نیست و با ارزیابی دقیق، مشکلات به قوه قضائیه گزارش می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین، ناصر سراج با اشاره به ارزیابی مجموعه دستگاه قضایی این شهرستان گفت: تصور نمی‌کردم دستگاه قضایی این شهرستان این‌قدر محروم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ساختمان دادگستری تربت‌جام درشان دستگاه قضا نیست. با ارزیابی انجام‌گرفته مشکلات دقیق به قوه قضائیه گزارش می‌شود تا در ارتباط با ساختمان و تجهیزات اقدامات لازم انجام بگیرد. وی با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر ارتباط مستمر با مردم و ضرورت سفرهای استانی برای رسیدگی به مشکلات قضایی استانها افزود: سعی بر این است که اکتفا به یک سفر نشود و مشکلات حتی‌الامکان با توجه به وضعیت اوضاع‌واحوال کشور برطرف شود. سراج همچنین درباره وضعیت افراد فاقد شناسنامه خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات فاقدین شناسنامه با همراهی شورای تأمین استان اقدام خواهد شد. وی به مشکلات مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن نیز اشاره کرد و گفت: مسئله مواد مخدر متأسفانه درهمه جای کشور وجود دارد و برای رفع آسیب‌های این حوزه با همکاری همه قوا برنامه‌ریزی‌شده تا این مشکل برطرف شود. انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تربت جام دستگاه قضایی ناصر سراج دستگاه قضایی قوه قضائیه تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۴۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا سعیدی صبح چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات هلال احمر شاهرود از توزیع ۲۰ تانکر آب در روستاهای بخش بی ارجمند شاهرود خبر داد و ابراز داشت: روستای دراز آب از جمله مناطقی که در بحران خشکسالی قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه این تعداد تانکر به همت خیران تهیه شده است، افزود: ۷۰۰ میلیون ریال برای تهیه این تانکرها اعتبار صرف شده است.

معاون داوطلبان هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه تأمین تانکر آب بین خانواده‌های منطقه دچار تنش آبی به انجام رسید، ابراز داشت: این منطقه به خاطر خشکسالی با آسیب‌های بسیاری همراه که رفع آنها همراهی خیران را می‌طلبد.

سعیدی ضمن بیان اینکه هشت سبد غذایی نیز بید نیازمندان مناطق کم برخوردار توزیع شد، تصریح کرد: این اقدام به همت اعضا و داوطلبان خانه‌های هلال روستایی و شهری انجام شده است.

وی ضمن بیان اینکه رفع چالش‌های خانواده‌های کم برخوردار و محروم روستاهای در دستور کار است، افزود: از اولویت‌های خدمات داوطلبان تأمین آب و رسیدگی به این خانواده‌ها است.

کد خبر 6087298

دیگر خبرها

  • دادسرای انتظامی قضات با شکات حرفه‌ای برخورد کند
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • تدوین شناسنامه برای باغ‌های شهر قم
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • رئیس قوه قضائیه: نباید از وجود اختلافات و به میدان آمدن سلیقه‌های مختلف هراسید
  • ضرورت مشارکت جمعی برای رسیدن به تحول قضایی
  • شناسنامه باغ‌های شهر قم تدوین می‌شود
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد