Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکوادور با تساوی برابر برزیل جایگاه خود را در رده سوم تثبیت کرد و آرژانتین بدون ستاره خود بردی تشریفاتی را کسب کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی چند دیدار برگزار شد که در یکی از بازی‌ها برزیل، تیم از پیش صعودکرده در زمین اکوادور به تساوی یک بر یک رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار یک گل اکوادور مردود اعلام شد و دو پنالتی از طریق VAR لغو شد؛ از جمله یکی در وقت های تلف شده نیمه دوم.

کاسمیرو بعد از پنج دقیقه برزیل را پیش انداخت. در ادامه این بازی مهیج که اتفاقات زیادی داشت الکساندر دومینگز، دروازه‌بان اکوادور در دقیقه ۱۵ با کارت قرمز مواجه شد و امرسون رویال، مدافع کناری برزیل، پنج دقیقه بعد به دلیل یک تکل ناشیانه کارت زرد دوم را دریافت کرد. در حالی که بازی با برتری برزیل همراه بود، فران تورس برای اکوادور گلزنی کرد تا این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

برزیل، قهرمان پنج بار جهان، پیش از این به همراه آرژانتین جواز حضور در جام جهانی را به دست آورده است. اکوادور با ۲۴ امتیاز از ۱۵ بازی در رده‌بندی ۱۰ کشور آمریکای جنوبی در رده سوم قرار دارد و شانس خوبی برای حضور در جام جهانی دارد.

اروگوئه پس از شکست ۱-۰ پاراگوئه در آسونسیون با ۱۹ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت. این نتیجه امیدهای اروگوئه را زنده نگه می‌دارد و ضربه سنگینی به پاراگوئه وارد کرد که با ۱۳ امتیاز حالا شانس کمی برای رسیدن به جام جهانی دارد. چهار تیم برتر به طور خودکار به جام جهانی راه پیدا می کنند؛ در حالی که تیم پنجم با تیمی از کنفدراسیون آسیا به پلی‌آف می رود.

در دیگر دیدار آرژانتین که لیونل مسی ستاره خود و لیونل اسکالونی سرمربی خود را در اختیار نداشت با نتیجه ۲ بر یک در زمین شیلی به برتری رسید. آنخل دی‌ماریا و مارتینز برای آلبی‌سلسته گلزنی کردند و تنها گل شیلی را نیز  بریرتون ثبت کرد.

در ادمه این رقابت‌ها بامداد فردا دو دیدار برگزار می‌شود که در اولین بازی کلمبیا برابر پرو و سپس ونزوئلا با بولیوی دیدار خواهد کرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون مقدماتی جام جهانی آرژانتین شیلی مذاکرات وین جنگ یمن بودجه 1401 روابط ایران و روسیه اومیکرون جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم خواهند رفت.

میگل رودریگو سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند در نشست خبری پیش از دیدار با تیم ملی ایران گفت: این بازی برای هر دو تیم چالش‌های زیادی خواهد داشت. ایران پادشاه آسیا و یکی از پنج تیم برتر دنیا است اما تیم ما به‌عنوان میزبان مسابقات تلاش می‌کند این تورنمنت را با برتری برابر ایران و رسیدن به قهرمانی به پایان برساند.

سرمربی تایلند ضمن اشاره به دیدارهای سختی که تیمش برابر تاجیکستان و عراق برگزار کرد، گفت: هوادارانی که ما را در سالن تشویق می‌کردند موجب افزایش قدرت تیم تایلند می‌شوند و در لحظات دشوار به کمک ما می‌آیند. در دو بازی قبلی به لطف حمایت تماشاگران پیروز شدیم و امیدوارم در دیدار نهایی نیز از ما حمایت کنند. ایران هم در این تورنمنت نتوانسته است به راحتی همه رقبا را شکست دهد و بازی‌های سختی برگزار کرده است.

سرمربی تیم ملی تایلند ادامه داد: به این دلیل که در دو بازی اخیر کار به وقت‌های اضافه کشیده شده است تیم ما به لحاظ بدنی خسته است. ضمن اینکه ۲ بازیکن خود را در اختیار نداریم و با ۱۲ بازیکن به مصاف ایران می‌رویم که کار ما را سخت می‌کند اما به دنبال توجیه یا بهانه نیستیم و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900139

دیگر خبرها

  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • غوغای دروازه‌بان اشتوتگارت در اینترنت
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد