Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@15:59:25 GMT

اجتماع مردم گیلان برای دیدار با رییس جمهور

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۵۰۸۳

اجتماع مردم گیلان برای دیدار با رییس جمهور

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سیدابراهیم رییسی صبح امروز جمعه در پانزدهمین سفر استانی خود به گیلان سفر کرد و در این سفر یکروزه، به تعدادی از نقاط این استان سفر و از پروژه‌های مختلف نیز بازدید خواهد کرد.

به همین دلیل تعدادی از اقشار مختلف مردم در محل استانداری گیلان در رشت حضور یافته تا از نزدیک با رئیس جمهور منتخب خود دیدار کنند که البته اکثر این افراد، با در دست داشتن نامه در این مکان حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عشق رئیسی آمدیم

یکی از افرادی که برخلاف سایر حاضران نامه‌ای در دست نداشت، اظهار کرد: فقط برای دیدن آقای رئیس جمهور به استانداری آمدیم اما متاسفانه آقای رئیسی اینجا نیستند و ما نتوانستیم ایشان را از نزدیک ببینیم.

محمد مومنی ادامه داد: ما فقط به عشق دیدار با رئیس جمهور جمع شدیم و خواسته دیگری از وی نداریم و امیدواریم که شرایطی مهیا شود تا در سفرهای استانی، اقشار مختلف مردم نیز بتوانند با رئیس جمهور دیدار کنند.

این شهروند گیلانی بیان کرد: شاید دیگر آقای رئیس جمهور به استان ما سفر نکند و فرصت دیدار با ایشان دیگر برای ما فراهم نشود و از همین جا از مسئولان استانداری به خصوص از آقای استاندار تقاضا دارم که با یک برنامه ریزی، بتوانیم دقایقی آقای رئیس جمهور را از نزدیک ببینیم.

تورم و گرانی هدیه دولت پیشین 

یکی دیگر از افرادی که برای دیدار با رئیس جمهور خود را به محل استانداری رسانده بود، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: من برای دیدن آقای رئیسی به اینجا آمدم ضمن اینکه مشکلات خود را  در یک نامه عنوان کردم تا به دست آقای رئیسی برسد.

وی که خود را علی معرفی کرد، ادامه داد: متاسفانه مشکلات مردم زیاد است و دولت پیشین نیز کاری انجام نداد و فقط تورم و گرانی افزایش یافت و مردم تحت فشار مضاعف قرار گرفتند. اکنون چشم امیدمان به آقای رییسی است تا مشکلات مردم را برطرف کند.

این شهروند رشتی خاطرنشان کرد: البته ما در سفرهای استانی دولت پیشین نیز مشکلات را به صورت نامه بازگو کردیم اما به هیچ وجه به این مشکلات رسیدگی نشد و پاسخی دریافت نکردیم و از سوی دیگر، به مشکلات ما افزوده شد.

وی در خصوص مشکلاتی که در نامه عنوان کرده تا به دست آقای رئیسی برسد نیز اشاره و بیان کرد: من بازنشسته و مستاجر هستم و از آقای رئیسی درخواست کردم شرایطی را دولت جدید فراهم کند تا امثال من که واقعا قشر محروم هستیم ، صاحبخانه شویم و این آرزو را با خود به گور نبریم.

این شهروند گیلانی ادامه داد: طرح ملی مسکن برای قشر متوسط یا مرفه مناسب است و شامل حال اقشار محروم نمی‌شود چون امثال من که حقوق ما زیر پنج میلیون تومان است ، قادر به پرداخت وام چهار میلیونی نیستیم و به همین دلیل از آقای رئیسی درخواست دارم تا طرحی را اجرا کنند که افراد محروم بتوانند از آن بهره ببرند.

همچنین تعدادی از افراد با لباس فرم "ارتباطات مردمی با دولت "در این تجمع حضور داشته و نامه‌های اقشار مختلف مردم را جمع‌آوری می‌کردند، ضمن اینکه سامانه ۱۱۱ نیز برای دریافت نقطه نظرات و مشکلات مردم گیلان نیز فعال است و مردم می‌توانند با ارتباط با این سامانه، مشکلات خود را بازگو کنند.

  

برچسب‌ها رشت سفر استانی سیدابراهیم رییسی رییس جمهوری گیلان پروندهٔ خبری گیلان سرسبز مقصد پانزدهمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت سفر استانی رشت سفر استانی گیلان رئیس جمهور آقای رئیسی آقای رئیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در فضای مجازی نوشت: در سفر رئیس جمهور کشورمان به سریلانکا (در چارچوب سیاست نگاه به آسیا)، پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» که توسط مهندسان ایرانی ساخته شده است، با حضور روسای جمهور و مقامات دو کشور افتتاح شد.

‏وی افزود: پیش از آن رییس جمهور محترم در شهرهای تاریخی لاهور و کراچی (مراکز فرهنگی و اقتصادی پاکستان) با اقشار دانشگاهیان، فرهیختگان، تجار و فعالین اقتصادی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

‏وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: اشتیاق گسترده مردمی، علی‌الخصوص در میان جوانان، در ابراز محبت و احساسات به مقام معظم رهبری و اشتیاق دیدار رییس جمهور کشورمان، در خیابان‌ها و میادین شهرهای پاکستان و بطور خاص در فضای مجازی به شکل کم سابقه‌ای مشهود بود.

کد خبر 6088623 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت بودجه واعتبارات وطرح‌های نیمه تمام گیلان
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور