Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اللهیار صیادمنش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که عضو تیم فنرباغچه ترکیه بود، چند روز پیش با باشگاه هال سیتی انگلیس به توافق رسید.

به گفته «گوکمان اوزکان» خبرنگار ورزشی ترکیه صیادمنش در حال حاضر در انگلیس حضور دارد و امروز تست‌های پزشکی را پشت سر می‌گذارد.

امضای رسمی قرارداد صیادمنش و خبر پیوستن به هال سیتی هم بعد از تست‌های پزشکی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش که یکی از نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با عراق و امارات هم بود، به دلیل انجام امور مربوط به انتقال به انگلیس و هال سیتی، از حضور در اردوی ایران خودداری کرده بود.

این در حالی است که هال سیتی با مالک ترکیه‌ای خود روز گذشته به صورت رسمی سرمربی خود را معرفی کرد.

«شوتا آروالادزه» سرمربی گرجستانی که سابقه هدایت تیم پاختاکور ازبکستان را هم دارد، از این به بعد به عنوان سرمربی هال سیتی فعالیت خواهد کرد.

آروالادزه با پاختاکور سابقه تقابل با تیم‌هایی چون پرسپولیس و استقلال ایران در لیگ قهرمانان آسیا را هم داشته است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اللهیار صیادمنش اللهیار صیادمنش تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال فنرباغچه تیم فوتبال هال سیتی هال سیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱,۹۴۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۷۷ درصد) کاهش یافته است. هر واحد لیر ترکیه، روز گذشته با قیمت ۱,۹۵۵ تومان معامله می‌شد.

امروز لیر ترکیه در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است، قیمت لیر ترکیه که دیروز با کاهش قیمت ۲۰ تومانی به ۱,۹۵۵ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۷۷ درصد) به ۱,۹۴۰ رسید.

 بالاترین قیمت لیر ترکیه در ۲۴ ساعت گذشته ۱,۹۵۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱,۹۴۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی لیر ترکیه نسبت به هفته گذشته ۳.۲۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد لیر ترکیه در شش ماه گذشته حدود ۵.۴۳ درصد افزایش یافته است.

tags # قیمت لیر ترکیه سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم
  • سرمربی باسابقه لیگ برتر انگلیس: خداراشکر که یورگن کلوپ رفت!
  • طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و وستهام + پخش آنلاین
  • عادت عجیبی که مهاجم تیم ملی ترک نمی‌کند!
  • قیمت لیر ترکیه امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • امروز به حرف شمسایی رسیدیم/ هجمه‌ها را از روی تیم ملی برداریم