Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سجادی امیدوار است روزهای خوش ملوان دوباره از راه برسد.

به گزارش طرفداری، حمید سجادی امروز از ورزشگاه تختی انزلی و زمین فوتبال شهید پیشگاه هادیان شهر انزلی بازدید کرد.

به گزارش طرفداری، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه این مراسم گفت:

من پیش از هر چیزی صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیشب همه ایران و ایرانیان خوشحال شدند و ما نیز به این صعود سریع افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد:

سفر امروز کنار ریاست جمهوری اهداف مختلفی دارد. پس از انزلی قرار است به شهرهای تالش و آستارا سفر کنیم. سعادتی بود که در این ورزشگاه تاریخی گیلان حضور پیدا کنم. من سابقا با تیم سایپا خاطرات خوبی در اینجا دارم. اگرچه انزلی تاریخی قوی در ورزش کشور دارد. این مجموعه با توجه وضعیت فعلی نیازمند به رسیدگی دارد. این ورزشگاه نیاز دارد که هر چه سریع به استانداردهای واقعی خود برسد. ما در حال تلاش هستیم هر چه سریع‌تر این ورزشگاه به حالت عادی بازگردد و شاهد باشیم که این ورزشگاه به جایی در شان مردم ورزش دوست انزلی بدل شود.

حمید سجادی اظهار داشت:

من خودم پیگیر هستم و در تلاش هستیم. امیدوارم با شرایطی که مهیا خواهد شد، شرایط میزبانی ملوان را نیز شاهد باشیم. این تیم با این سابقه و افراد نام آور در ورزش و فوتبال کشور بتواند میزبانی‌های شایسته داشته باشد. البته بافت شهری احاطه‌اش به این ورزشگاه بسیار نزدیک شده و شاید باید به این فکر باشیم که مثل بسیاری از جاهای دنیا، این ورزشگاه را به منطقه‌ای دیگر منتقل کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید سجادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی استقلال ملاثانی باید روز جمعه از سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند که ابهامات زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه با توجه به اتفاقات رخ داده در آخرین هفته لیگ دسته اول وجود داشت.

حالا اما جلسه‌ای فوق العاده با حضور مسئولان استانی در خوزستان برگزار شده که ریاست آن برعهده عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بوده و مدیران باشگاه های استقلال ملاثانی ، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان نیز در آن حضور داشته‌اند.

این جلسه پیش از ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دستور محراب رئیس شورای تامین استان و در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی های خانگی باقی مانده  در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد و به نتیجه هم ختم شده است.

براساس دستور این جلسه مقرر شده که تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا از سپاهان میزبانی کند. شرح این دستور به این شرح منتشر شده است:« در این جلسه مقرر گردید باتوجه به نظر سازمان لیگ و دستور رییس شورای تامین استان ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا انجام می شود.»

دیگر خبرها

  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • ناهید کیانی و امین میرزازاده بانو و آقای ورزش ایران
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد