Web Analytics Made Easy - Statcounter

رودریگو دی پل، هافبک تیم ملی آرژانتین، به شدت نسبت به شرایط میزبانی شیلی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی اعتراض کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین شب گذشته در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی مهمان شیلی بود و موفق شد با نتیجه 1-2 در این بازی به پیروزی برسد.

گل اول آرژانتین در این دیدار را  آنخل دی‌ماریا زد که در غیاب لیونل مسی بازوبند کاپیتانی را بر بازو داشت و گل دوم را نیز لائوتارو مارتینز وارد دروازه حریف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به نظر می‌رسد که شرایط میزبانی شیلی چندان مساعد نبوده و مشکلاتی را برای بازیکنان تیم لیونل اسکالونی به وجود آورده است.

 

 

دی پل پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:« وقتی از هواپیما پیاده شدیم، آنها حتی به ما اجازه ندادند به دستشویی برویم. آنها سیستم تهویه هوای ما را قطع کردند، هیچ آبی نداشتیم و کاری کردند که در طول اقامت ما صدای آژیرها مدام به گوش برسد.»

این هافبک آرژانتینی با اشاره به رفتاری که در کشور خودش با تیم‌های مهمان صورت می‌گیرد گفت:« من نمی‌گویم این کار درست است یا غلط است اما به عنوان یک آرژانتینی، هر تیمی که به کشور ما می‌آید کاری می‌کنیم که تا حد ممکن آرام و راحت باشد چون ما باید در زمین بازی برنده شویم، رقابت به آنجا تعلق دارد.»

اسکالونی به دلیل ابتلا به کرونا در این سفر همراه تیمش نبود و مسی نیز به دلیل معضلات پس از ابتلا به کرونا در جریان تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی برای این مسابقات به اردوی تیم ملی آرژانتین دعوت نشده است.

آرژانتین تیم ملی آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرژانتین تیم ملی آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ قرار بود دیدار تیم‌های استقلال آبی‌پوش ملاثانی و فجر سپاسی در چارچوب هفته بیست‌وهشتم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور روز دوم اردیبهشت ماه سال جاری در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شود. با این وجود به دلیل عدم صدور اجازه ورود دو تیم به درون ورزشگاه غدیر اهواز، مسابقه یادشده لغو شد. بعد از عدم برگزاری این مسابقه، کمیته انضباطی نظر خود را در این مورد اعلام کرد و رأی به تکرار بازی داد.

باشگاه فجرسپاسی اما نسبت به این موضوع اعتراض و اعلام کرد: «پس از صدور رأی ناصواب و به دور از عدالت و انصاف و مصلحت‌اندیشانه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه فجر شهید سپاسی با ارسال مدارک، مستندات و تنظیم لایحه، اعتراض شدید خود به رأی صادره منجر به تکرار بازی استقلال ملاثانی - فجر شهید سپاسی را اعلام و جهت تجدیدنظرخواهی و صدور رأی عادلانه در کمیته استیناف تقدیم فدراسیون فوتبال خواهد نمود».

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901008

دیگر خبرها

  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • واکنش تند فجر‌ی‌ها به حکم ‌کمیته انضباطی
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • بانک مرکزی آرژانتین، نرخ بهره را کاهش داد
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم