Web Analytics Made Easy - Statcounter

نکته جالب اما اینجا بود که این شبکه هیچ گونه توضیحی برای عدم پخش خنداننده شو ارایه نداد. در موارد قبلی که مثلا برنامه ها به آنتن نمی رسیدند لااقل به صورت زیرنویس توضیح داده می شد که برنامه یا آماده نیست یا دیر به آنتن می رسد اما دیشب صداوسیما حتی به صورت زیر نویس هم توضیحی در این رابطه نداد.

مخاطبان سردرگم خندوانه که منتظر این برنامه بودند با سر زدن به پیج خندوانه هم به جایی نرسیدند و دیگر بر همه مشخص شد برنامه خندوانه پنجشنبه شب روی آنتن نمی رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال به ناگاه و با حدود دو ساعت تاخیر برنامه خندوانه پخش و برندگان مسابقه خنداننده شو معرفی شدند.

مخاطبان خندوانه که از این اتفاق عصبی شده بودند اعتراض شدید خود را در قالب کامنت در صفحه اینستاگرام خندوانه نشان دادند.

این کار شبکه نسیم با هر دلیلی که باشد-حتی حفظ موارد ایمنی ناشی از حمله به سرور صداسیما- هیچ توجیهی ندارد.

کمترین کار این بود که شبکه نسیم به صورت زیرنویس اعلام می کرد این برنامه دیرتر پخش می شود. البته اینجا مساله مهم دیگری هم نمایان می شود که به احتمال زیاد خودشان هم نمی دانسته اند برنامه خندوانه برای پخش آماده می شود یا خیر به همین دلیل هیچ توضیحی نداده اند که کار خراب تر نشود.

نتیجه این که رویه های غلط صداوسیما، مخاطبان تلویزیون -که به اعتراف تهیه کننده خندوانه کمتر هم شده اند- بیشتر از گذشته از رسانه ملی فراری می دهد.

ضمنا به نظر نمی رسد پژمان جمشیدی بتواند به عنوان داور، جای خالی امیرمهدی ژوله را پر کند.

کد خبر 1597115

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مجموعه تلویزیونی خندوانه شبکه نسیم برنامه خندوانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • بازگشت برنامه «هفت» به آنتن تلویزیون
  • «هفت» در فضایی نوستالژیک راهی آنتن می‌شود
  • رستگاری به افق فلسطین
  • بهروز افخمی با «هفت» دوباره به آنتن تلویزیون می‌آید
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!