Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان - در تازه‌ترین رنگ‌بندی کرونایی شهرستان‌های شاهرود و گرمسار به بخش زرد نقشه کرونایی اضافه شدند.

به این ترتیب، فقط شهرستان‌های میامی و مهدیشهر اکنون در استان سمنان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

پیش از این، شهرستان‌های سمنان، دامغان، سرخه، و آرادان در وضعیت زرد قرار داشتند و اکنون گرمسار و شاهرود نیز از آبی به زرد تغییر رنگ‌بندی دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رنگ‌بندی اعلامی امروز در کشور ۷ شهر در وضعیت قرمز کرونایی، ۴۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۷ شهر در وضعیت زرد و ۱۸۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

در رنگ‌بندی‌های کرونایی اعلامی اخیر گام به گام وضعیت استان سمنان از آبی به زرد درآمد.

بنا بر اعلام روز پنجشنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، روند مبتلایان به کرونا افزایشی بود و ۲۳۴ مبتلای جدید شناسایی شدند و یک نفر به خاطر ویروس کرونا جان باخت.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنگبندی کرونایی سامانه ماسک شهر در وضعیت استان سمنان رنگ بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش پایداری آب شرب در شهرستان عسلویه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از افزایش پایداری آب شرب در شهرستان عسلویه خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده آب تولیدی آب‌شیرین‌کن منطقه ویژه پارس جنوبی به شهرهای عسلویه و نخل تقی انتقال می‌یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ابوالحسن عالی صبح امروز در بررسی وضعیت آبرسانی شهرستان عسلویه با بیان اینکه برای جبران کمبود آب شیرین‌سازی آب دریا در دستور کار قرار گرفته است، اظهار داشت: اکنون طرح‌های آب‌شیرین‌کن در روستاها و شهرهای مختلف استان بوشهر با ظرفیت در مجموع 140 هزار مترمکعب در شبانه‌روز در حال اجراست که بخشی از آن امسال بر اساس برنامه زمان‌بندی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت‌های آبرسانی در شهرستان عسلویه از افزوده شدن یک رشته چشمه به منبع تأمین آب شهر بیدخون شهرستان عسلویه خبر داد و بیان کرد: اکنون وضعیت تأمین آب آشامیدنی این شهر بهبود قابل توجهی یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه تا پیش از این بخشی از آب شهر بیدخون عسلویه از خط کوثر و بخشی از طریق آب‌شیرین‌کن منطقه ویژه تأمین می‌شد، خاطرنشان کرد: اکنون با اضافه شدن حدود 15 لیتر در ثانیه آب دریافتی از چشمه، وضعیت آب شرب این شهر بهبود یافته است‌.

عالی، خط انتقال چشمه بیدخون را به طول 13 کیلومتر برای اتصال به مخزن 10 هزار مترمکعبی این شهر دانست و تصریح کرد: شهر بیدخون با بیش از 10 هزار نفر جمعیت، مشکل کمبود آب شرب مشترکان این شهر را در شرایط دشواری قرار داده بود که با دستور ویژه استاندار و مساعدت معاون عمرانی، فرماندار شهرستان، دادستان، فرماندهی انتظامی عسلویه و شورای شهر بیدخون و با تدابیر پیش‌بینی شده اکنون این مشکل بسیار کاهش یافته است.

وی از افزایش تأمین آب عسلویه و نخل تقی خبر داد و افزود: با مساعدت و اقدام ارزشمند مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مقرر شد از محل آب تولیدی آب‌شیرین‌کن منطقه ویژه پارس جنوبی پس از تمهیداتی تخصیص آب دریافتی شهرهای عسلویه و نخل تقی افزایش یابد که این موضوع وضعیت توزیع آب در این دو شهر را به‌صورت مناسبی بهبود خواهد داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تقویت پایداری آب شرب در بیدخون  و شهرستان عسلویه را منوط به مصرف بهینه و صرفه‌جویی مشترکین دانست و اظهار کرد: با هدف عبور موفق از پیک بار مصرف آب در ماه‌های پیش رو پروژه‌های متنوعی در سطح استان در دست احداث است که براساس برنامه زمانبندی به‌زودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند. شمار قابل توجهی پروژه در مناطق روستایی نیز در قالب طرح جهاد آبرسانی در دست احداث است که اتمام آنها نویدبخش پایداری آب شرب مشترکان روستایی است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • افزایش پایداری آب شرب در شهرستان عسلویه
  • جشنواره گردشگری جاده ابریشم سمنان برگزار می‌شود
  • دختر جوان گمشده در جنگل دشت شاد پیدا شد
  • مفقود شدن دختر جوان در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • مفقود شدن دختر ۲۴ ساله در جنگل دشت شاد میامی/ دستور استاندار سمنان برای جست‌وجوی دقیق
  • ۱۰ مدرسه در تنگستان تکمیل شد
  • سمنان میزبان جشنواره «تاسکا» شد
  • تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود
  • تضمینی برای تامین حقابه کشاورزان گرمسار از حبله‌رود وجود ندارد
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است