Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور از امکانات و زیرساخت‌های موجود در منطقه آزاد انزلی به‌ویژه اسکله رورو در حال ساخت، بخش سینی دوار که محل اتصال راه‌آهن به بندر است، برج مراقبت بندر کاسپین و مسیر در حال احداث خط ریلی در محدوده منطقه بازدید به عمل آورد.

رئیس‌جمهور با تأکید بر لزوم سرعت بخشی به طرح اتصال مجتمع بندری کاسپین و بندر انزلی به خط ریل سراسری در ایستگاه پیربازار رشت اظهار کرد: علاوه براین مهم، خرید کشتی‌های رورو باید در دستور کار قرار گیرد تا شاهد رونق هر چه بیشتر کریدور شمال-جنوب و توسعه مراودات با کشورهای اوراسیا و حاشیه دریای خزر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با صدور دستوری، استاندار گیلان را مسؤول رفع مشکلات تقسیمات کشوری ایجادشده در مسیر بهره‌برداری از سومین شهرک صنعتی منطقه آزاد انزلی کرد.

 

وی همچنین با توجه به درخواست مطرح‌شده از سوی دکتر سعید محمد، در ارتباط با تودیع دومرحله‌ای مالیات بر ارزش‌افزوده از سوی فعالان اقتصادی منطقه، دستور بررسی ابهامات موجود جهت اصلاح این قانون را صادر کرد.

در جریان این بازدید دکتر سعید محمد، مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، اسدالله عباسی استاندار گیلان، مهندس علی اوسط اکبری مقدم رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان حضور داشتند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس جمهور در منطقه آزاد انزلی منطقه آزاد انزلی آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: دستگاه قضایی با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطیِ این منطقه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تاسف از حریق شهرک امام زاده ابراهیم، از تلاش‌های هلال احمر ، اورژانس و همه نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان در این منطقه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه در نخستین ساعات این حادثه ، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان هم ، با تشکیل جلسه ، برضرورت پیگیری ، شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان باعث گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم شده است برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • بررسی راهکارهای توسعه زیرساخت‌های شبکه برق آذربایجان غربی
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد