Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@18:40:46 GMT

«عصای موسی»از هک دوربین های مداربسته اسراییل خبر داد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۵۵۷۸

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فارس، گروه هکری «عصای موسی»، بامداد امروز (جمعه)، با انتشار تصاویری در کانال تلگرامی خود خبر داد که دوربین‌های مداربسته خیابان‌های فلسطین اشغالی را هک کرده است.

این گروه هکری که پیشتر نیز در حملات سایبری خود به نهادهای رژیم صهیونیستی موفق عمل کرده بود، در پیامی به دو زبان عبری‌ و انگلیسی تحت عنوان «ما با چشمان شما می‌بینیم»، نوشت: «ما سال‌ها، در هر لحظه و در هر قدم شما را زیر نظر داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تنها بخشی از نظارت ما بر فعالیت های شما از طریق دسترسی به دوربین‌های مدار بسته داخلی است. گفته بودیم در حالی که تصورش را هم نمی‌کنید، شما را هدف قرار خواهیم داد».

 گروه هکری عصای موسی پیشتر نیز فایل‌هایی را شامل اطلاعات جزئی از صدها نظامی عضو ارتش رژیم اشغالگر قدس و تصاویر شخصی از «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم را در محیط «دارک نت» و «تلگرام» منتشر کرده بود. این اولین بار نبود که بنی گانتز هدف حمله سایبری قرار می‌گرفت. سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) نیز در ماه‌های اخیر اعلام کرده بود که نظافتچی خانه بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در اختیار یک گروه هکری قرار داده است.

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» در ارتباط با جاسوس مذکور گزارش داده بود که او از وسایل خانه گانتز، از جمله رایانه او عکس گرفته و به منظور اثبات جدی بودنش تصاویر را برای نماینده گروه هکری «سایه سیاه» فرستاده است؛ گروهی که رسانه‌های عبری‌زبان مدعی شدند وابسته به ایران است.در بخشی از گزارش مذکور همچنین اشاره شده بود که این فرد  امکان نصب بدافزاری را که اجازه دسترسی به رایانه گانتز را بدهد مطرح کرده بوده است.

این اولین بار نبود که رسانه‌‌های صهیونیستی ادعای هدف قرار گرفتن گانتز را مطرح می‌کردند و انگشت اتهام را به سمت ایران می‌گیرفتند.  شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در مارس سال ۲۰۱۹ خبر داده بود که «نداف آرگامان» رئیس شین‌بت جلسه‌ای محرمانه با گانتز داشته و در این جلسه به او گفته که تلفن همراه وی به دست افراد مرتبط با ایران هک شده است.

در آن زمان، گانتز با ادعای اینکه هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه وی وجود نداشته و هکرها نمی‌توانند از آن برای اخاذی از وی استفاده کنند، «یوسی کوهن» رئیس وقت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را به همکاری با نتانیاهو و تلاش برای تخریب چهره خود متهم کرد.

در ماه‌های گذشته نیز نهادها و شرکت‌های رژیم صهیونیستی به طور مکرر هدف حملات سایبری قرار گرفتند. روز هشتم آبان روزنامه «جروزالم‌پست» گزارش کرد که گروه هکری موسوم به سایه سیاه سرورهای شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی «سایبرسرو» (Cyberserve) را مورد حمله هکری قرار داده و آن را از دسترس خارج کرده و تهدید به افشای اطلاعات آن کرده است.

حجم ویدیو: 7.43M | مدت زمان ویدیو: 00:02:33 دانلود ویدیو منبع: فارس این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد جنگ رژیم صهیونیستی حملات سایبری فلسطین اشغالی دوربین‌های مداربسته عصای موسی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط ادعای اسرائیل برای دستگیری جاسوسان مرتبط با ایران دادگاه شکایت نتانیاهو از اولمرت برگزار شد عربستان: به یک شرط اسراییل را به رسمیت می‌شناسیم تأکید وزیر جنگ اسرائیل بر حفظ فشار علیه ایران وزارت خزانه‌داری آمریکا مورد حمله سایبری قرار گرفت شمارش معکوس برای پاسخ حزب‌الله به اسرائیل ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها «به سفر قطر می‌کنیم» اکران شد آزمون: برای زنیت جانم را هم می دهم قیمت شوفاژ برقی (پرفروش ترین ها / جدول) نفت برنت به مرز ۹۰ دلار رسید قاچاق ۳میلیون تن گندم خریداری شده با دلار۴۲۰۰ تومانی تعلل بانک مرکزی در قانون‌گذاری حوزه رمزارزها سالانه ۲۶ روز از وقت افراد صرف «هیچ کار» می شود «عصای موسی»از هک دوربین های مداربسته اسراییل خبر داد اومیکرون؛ سویه غالب کرونا در ایران هیوندای توسان یا کیا اسپورتیج؛ کدام را بخریم؟ رکورد عجیب کاهش تولید خودروی انگلیسی قیمت مسکن تهران در ۸ بهمن هزینه اجاره آپارتمان در سلسبیل احتمال افزایش قیمت نفت عربستان در بازار آسیا قیمت خودرو کاهشی شد؟ گره خصوصی سازی ایران خودرو و سایپا کجاست؟ امیر قطر درباره مذاکرات وین با بایدن گفت‌وگو می‌کند اشخاص حقوقی مالیات خودرو ندهند خاندوزی پیشنهاداتی برای حمایت از بورس به مجلس داد نگرانی وزارت بهداشت از گسترش اومیکرون بیت‌کوین کانال ۳۷ هزار دلاری را پس گرفت صعود آسان، آمار درخشان با اسکوچیچ محور کرج ـ چالوس بازگشایی شد پیشنهاد کاهش حقوق نماینده ها برای کمک به معیشت مردم ۳۰۰ هزار تن برنج وارد کشور شده است کاهش شدید سود شرکت ال‌جی در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ بازدیدهای امروز رییس جمهور در سفر استانی قیمت دوچرخه کوهستان (جدول) تأثیر مصوبه جدید مجلس بر روند بورس چیست؟ / جبران کسری بودجه از جیب صادرات محورها چه خانه هایی مشمول مالیات می شوند؟ مشترکان کم مصرف برق پاداش دریافت می کنند بارش برف و وزش باد شدید واکنش باشگاه پورتو به گلزنی طارمی و صعود ایران به جام جهانی تور پوکت تایلند چند؟ ( جدول) مسئله امروز گیلان بهبود معیشت و مشکلات بیکاری است قم و کاشان در وضعیت قرمز کرونا ند پرایس درباره مذاکره با ایران: دیپلماسی مستقیم مؤثرتر و سریع‌تر است رییس‌جمهور وارد گیلان شد واشنگتن خواستار نشست شورای امنیت در مورد اوکراین شد کاخ سفید خواستار ورود چین‌‌ در موضوع اوکراین شد ژنتیک شما طول عمرتان را تعیین می‌کند؟! یکی از علائم سرطان بعد از غذا خوردن یا در حالت خوابیده ترامپ دوستان خود را در اولویت دریافت واکسن قرار داد هوش مصنوعی ابزاری برای تشخیص بیماری قلبی راهکاری برای درمان خونریزی هایی که بند نمی آیند اختلاف در تیم آمریکایی در آستانه تصمیم‌گیری های سیاسی روایت وزیر خارجه قطر از دیدار با رییسی سلر نتورک (Celer network ) چیست؟ تصویب خرید خدمت سربازی / خون بعضی‌ها رنگین‌تر است! پایان دست‌دلبازی فدرال رزرو / افزایش قریب‌الوقوع نرخ بهره آمریکا DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: جنگ رژیم صهیونیستی حملات سایبری فلسطین اشغالی دوربین های مداربسته عصای موسی دوربین های مداربسته رژیم صهیونیستی گروه هکری عصای موسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «محمد الحاج موسی» در گفت‌وگو با پایگاه «عربی۲۱» اظهار کرد: مقاومت تمام تلاش خود را برای برداشتن موانع به منظور دستیابی به توافق برقراری آتش بس و پایان دادن به تجاوز دشمن صهیونیستی انجام داده و به این تلاش ها ادامه می دهد.

وی اضافه کرد: این توافق باید محکم و صریح و دشمن به بندها و شروطی که به منظور تامین منافع ملت فلسطین در آن گنجانده شده است، پایبند باشد.

الحاج موسی ادامه داد: ما به دنبال یک توافق واضح و غیرقابل تفسیر هستیم، زیرا اصطلاحات مبهم ممکن است به دشمن اجازه تفسیر آن را به شکل دلخواه خود بدهد.

وی تصریح کرد: گروه های مقاومت در پاسخ به طرح پیشنهادی، خواستار تغییرات ریشه ای در آن نشدند، بلکه کلمات و اصطلاحات مبهمی در آن وجود داشت که مقاومت خواستار اصلاح آن در متن توافق نهایی شد.

سخنگوی جهاد اسلامی فلسطین اظهار داشت: ساعات سرنوشت سازی پیش رو داریم تا به جدیت اشغالگران برای دستیابی به توافق پی ببریم، زیرا در مذاکرات گذشته بارها شاهد وقت کشی، فرار و تاخیر رژیم صهیونیستی بودیم.

الحاج موسی اضافه کرد: دشمن صهیونیستی در مذاکرات گذشته گاهی مقاومت و گاهی میانجی ها را مانع دستیابی به توافق معرفی می کرد، درحالی که تنها مشکل در این مسیر، خود اشغالگران بودند و اکنون نیز مشکل اصلی خود آن ها هستند.

وی افزود: در چند ساعت آینده، موضع دشمن به طور کامل مشخص می شود و همه خواهند دید که آیا او برای دستیابی به توافق جدی است و یا اینکه مانند گذشته وقت کشی می کند.

الحاج موسی بیان کرد: مقاومت خواستار تضمین های بین المللی برای اجرای توافق از سوی دشمن صهیونیستی است، ما آمریکا را فرمانده جنگ علیه نوار غزه می دانیم و این آمریکاست که پوشش سیاسی، نظامی و اطلاعاتی برای آن تامین می کند.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: مقاومت با دید مثبت در مذاکرات جاری شرکت کرده و امیدوار است که به نتیجه برسد و هیچ طرفی نباید درباره مقاومت فکر دیگری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت فعالیت الجزیره در فلسطین اشغالی/ گانتز: شانس توافق کاهش یافت
  • مذاکرات با دشمن صهیونیستی به مراحل سرنوشت‌ساز رسیده است
  • جهاد اسلامی: مذاکرات ساعت‌های سرنوشت‌سازی را طی می‌کند
  • مقایسه تاریخی پاسخ‌های ایران به تهدیدات دشمن
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • نامه ۸۶ قانونگذار دموکرات به بایدن: اسراییل قوانین ما را نقض می‌کند
  • لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته! (فیلم)
  • ببینید | لحظه ترسناک انفجار و آتش‌سوزی یک مغازه مقابل لنز دوربین مداربسته!