Web Analytics Made Easy - Statcounter

به زودی پروسه بازسازی ورزشگاه تختی بندر انزلی استارت می خورد.

به گزارش طرفداری، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که به عنوان نماینده ویژه رییس جمهور در سفر ریاست جمهوری و هیات دولت در استان گیلان حضور دارد، از ورزشگاه تختی بندر انزلی بازدید کرد.

سجادی ضمن تبریک صعود تیم فوتبال کشورمان به جام جهانی گفت:

در معیت ریاست محترم جمهوری، در حوزه ورزش گیلان نیز بازدیدهایی صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من پس از بازدید از مجموعه تختی بندر انزلی به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان تالش و آستارا حضور خواهم داشت.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای بندر انزلی در حوزه ورزش گفت:

شهرستان بندر انزلی بنیه قوی و تاریخ ارزشمندی در ورزش قهرمانی کشور دارد و استادیوم تختی بندر انزلی نیز با توجه به پیشینه‌ای که دارد نیازمند رسیدگی است.

سجادی در خصوص روند تکمیل پروژه استادیوم و مجموعه تختی بندر انزلی اضافه کرد:

اعتبارات برای تکمیل این مجموعه در مصوبات سفر ریاست جمهوری دیده شده و در اعتبارات شرکت توسعه، زیر ساخت‌های ورزشی نیز در نظر گرفته شده است.

وزیر ورزش با اشاره پیگیری‌های نماینده مردم بندر انزلی در زمینه ورزشگاه بندر انزلی خاطر نشان کرد:

امیدواریم با تکمیل این پروژه شرایط میزبانی خوبی برای تیم ملوان بندر انزلی با توجه به قدمت این تیم حاصل شود.

سجادی با بیان اینکه بافت شهری بندر انزلی به ورزشگاه تختی نزدیک شده و باید به فکر احداث یک استادیوم جدید نیز بود، گفت:

ان‌شاالله با جانمایی یک فضای مناسب استادیومی با استاندارد های روز در آینده احداث شود. پیست دوومیدانی ورزشگاه تختی انزلی، مرمت و بازسازی سالن سرپوشیده و استخر این مجموعه نیز در اعتبارات مصوبات سفر ریاست جمهوری دیده شده است و ان‌شاالله این مجموعه را به مدار خدمت رسانی به مردم برگردانیم. ۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای مجموعه تختی بندر انزلی پیش بینی شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تختی بندر انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی در مورد مایملک و دارایی هر یک از باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: هر یک از این باشگاه ها دو دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری دارند.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس ورزشگاه های درفشی فر و شهدای گمنام را در اختیار دارد. اسناد مالکیت این وزشگاه های در سال های گذشته توسط سازمان ثبت اسناد صادر شده است. بر اساس مصوبه هیات دولت در اختیار باشگاه ها قرار داده شده است.

مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با اشاره به بحث معارضین خاطرنشان کرد: قوه قضاییه در این مورد مستقل است و مرجع تصمیم گیری نهایی است. طبق اخرین آرایی که به سازمان ثبت صادر شده، هر دو ورزشگاه در اختیار پرسپولیس است. به همین منظور دو ورزشگاه هم باشگاه استقلال در اختیار دارد. کمپ مرحوم حجازی و مرغوبکار ورزشگاه هایی هستند که متعلق به استقلال می باشند.

رغبتی دو ورزشگاه با یادآوری اینکه ورزشگاه های شهید کاظمی و امام رضا (ع) نیز در اختیار سرخابی ها هستند، تصریح کرد: این دو ورزشگاه متعلق به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است اما با قرارداد طویل مدت دراختیار دو باشگاه قرار داده شده است. مالکیت با اداره کل است اما بهره بردار این دو باشگاه تهرانی هستند و محل تمرین تیم های بزرگسالان شان به حساب می آید.

وی تاکید کرد: البته در مورد پرسپولیس و ساختمان اداری یک بحثی میان فدراسیون فوتبال و باشگاه و شصتا وجود دارد اما به طور کل بر حسب قوانین کشور و اسناد سازمان ثبت اسنتادی مشخص است که هر یک از باشگاه ها مالک کدام ورزشگاه ها هستند.

مشاور وزیر ورزش گفت: پرسپولیس مکان های تجاری دیگری هم دارد اما در کش و قوس مسائل قضایی است مثلا در چیذر و ایرانشهر ساختمان اداری دارد. همیشه راجع به اینها بحث بوده است. امیدوارم مالکین جدید بتوانند تکلیف شان را مشخص کرده و به اموال باشگاه اصافه شود.

کد خبر 6089029

دیگر خبرها

  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی چالوس تصویب شد
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • رشد ۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • رشد۲۳ درصدی منابع ۶۰۰ هزار میلیاردی بودجه، برای مصارف حمایتی
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم