Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی علیزاده در خصوص روند مذاکرات وین، اظهار کرد: طرفین مذاکره در به نتیجه رساندن مذاکرات، منفعتی دارند بنابراین به جد آن را دنبال می‌کنند ولی اینکه این توافق در آینده نزدیک منجر به نتیجه خواهد شد یا نه باید گفت که بر سر موضوعات فنی، توافق کاملی وجود ندارد و مباحث فنی بزرگترین مانع به نتیجه رسیدن مذاکرات است که فعلا خبرهای خوبی از حل این موانع به گوش نمی رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

آمریکا بار دیگر خواستار گفتگوی مستقیم با ایران شد

«چراغ سبز» رئیسی به ادامه «چراغ خاموش» انتصابات فامیلی _ رفاقتی

ایران هنوز نظر رسمی در خصوص تایید و یا نفی توافق موقت ارائه نکرده است

او در ادامه در خصوص پیشنهاد توافق موقت در مذاکرات، گفت: این مساله یکی از پیشنهادهایی بود که از سوی آمریکا و اروپایی‌ها مطرح شد مبنی بر اینکه فعالیت های هسته‌ای ایران برای مدتی فریز شود و بخشی از تحریم ها هم همینطور، باقی بماند تا در آینده به توافق جامع برسند؛ ولی ایران در رابطه با تایید و یا نفی این توافق، هنوز نظر رسمی ارائه نداده است.

نماینده مردم عجب شیر و مراغه با اشاره به نظارت مجلس در توافقات انجام شده، گفت: مجلس موضوع مذاکرات را پیگیر است به طوری که بعد از هر دور مذاکرات که هیات ایرانی به کشور بازمی گردند، در کمیسیون امنیت ملی حاضر شده و گزارشی از روند مذاکرات ارائه می دهند؛ نظرات مجلس باید در توافقات جلب شود و ما به دنبال این نیستیم که در مذاکرات تماشاچی باشیم بلکه به دنبال این هستیم که منافع ملی کشور در مذاکرات لحاظ شود.

چراغ سبز غرب برای آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران

فروش نفت و بازگشت پول‌ها به راحتی در حال انجام است

علیزاده در رابطه با آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران، اظهار کرد: در کشورهایی که پول‌های ایران بلوکه شده است، این آمادگی برای آزادسازی وجود دارد اما تحت فشار آمریکا، آنها را نگه داشتند که بعد از توافق آزاد شود و به نظر می‌رسد که با چراغ سبز غربی‌ها، این اتفاق از طریق کانال چین به جای کانال اینستکس اروپا، بدون اینکه رسانه ای شود، اتفاق می افتد؛ یعنی فروش نفت ایران و بازگشت پول آن به کشور، به راحتی صورت می‌گیرد که می توان این حرکت را اقدام مثبتی در راستای انگیزه طرفین برای به نتیجه رساندن مذاکرات دانست.

219

کد خبر 1597168

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مذاکرات وین پول ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماری‌های خاموش اما کشنده! (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نحوه تشخیص کولیک در نوزادان (فیلم) آب مروارید چیست؟ (فیلم) کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)

دیگر خبرها

  • گروسی: مذاکرات با ایران درباره نحوه اجرای توافق مشترک مارس ادامه دارد
  • گروسی: پیشنهادهای ما برای ایران «ملموس» است
  • گروسی: مذاکرات با ایران برای حل مسائل پادمانی ادامه دارد؛ به‌زودی شاهد گام‌های ملموس خواهیم بود
  • بیماری‌های خاموش اما کشنده! (فیلم)
  • خون رنگین زرگر‌ها در نظام مالیاتی ایران/ یک کارمند بیشتر از طلا فروش مالیات می‌دهد!
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • آلارم آیفون ممکن است شما را از خواب بیدار نکند
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل