Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@05:09:17 GMT

پیشنهاد 37.5 میلیون پوندی لیورپول برای لوئیس دیاز

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۵۷۸۳

باشگاه لیورپول به دنبال جذب وینگر کلمبیایی پورتو است.

قرمزهای آنفیلد قصد دارند تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات پیش رو لوئیس دیاز را از پورتو به خدمت بگیرند.

به گزارش طرفداری و به نقل از تلگراف، در حالی که تنها چند روز تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی باقی مانده است، باشگاه لیورپول در تلاش است تا لوئیس دیاز، وینگر کلمبیایی باشگاه پورتو را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شنیده ها حاکی از این است که قرمزها برای این بازیکن پیشنهادی 37.5 میلیون پوندی نیز ارائه داده اند. این در حالی است که باشگاه تاتنهام نیز به دنبال جذب این بازیکن بود و مذاکراتی نیز با تاتنهام انجام شده بود اما به نظر می رسد حالا کلوپ از کونته در زمینه جذب دیاز پیشی گرفته است.

تلاش لیورپولی ها برای جذب دیاز در حالی است که به نظر می رسید این باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه فعالیت خاصی نداشته باشد و تلاش قرمزها برای جذب دیاز می تواند به معنای جدایی دیووک اوریگی یا تاکومی مینامینو در همین روزهای پیش رو باشد. مشتریان جدی برای اوریگی و مینامینو در بازار وجود دارند و در صورت جذب دیاز، ممکن است کلوپ با جدایی یکی از این دو بازیکن یا هر دوی آنها موافقت کند.

قرمزهای آنفیلد پیش از این نیز شرایط دیاز را زیر نظر داشتند اما قیمت بالای درخواستی باشگاه پورتو باعث شده بود تا از تلاش برای جذب این بازیکن صرف نظر کنند. با این وجود باشگاه پورتو در روند مذاکرات با تاتنهام حاضر شده تا قیمت این بازیکن را پایین بیاورد و همین باعث شده است تا لیورپولی ها نیز برای خرید دیاز دست به کار شوند. باید منتظر ماند و دید دیاز بین تاتنهام و لیورپول کدام باشگاه را انتخاب می کند و روند مذاکرات چگونه پیش می رود اما به نظر می رسد جایگاه بالاتر لیورپول در جدول لیگ برتر و همچنین شانس بیشتر آنها برای حضور در لیگ قهرمانان باعث شود تا لیورپول در جدال با تاتنهام برای جذب دیاز دست بالا را داشته باشد.

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جذب دیاز برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم

آموزش رقص توسط آردا گولر و خانواده اش به فده والورده و براهیم دیاز را مشاهده می کنید.

دانلود (2.6MB)

دیگر خبرها

  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟
  • نونیز در حد لیورپول نیست، زودتر بفروشیدش!
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • پیشنهاد لیورپول برای آرنه اسلوت توسط فاینورد رد شد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • وقتی آردا گولر و خانواده اش به والورده و دیاز آموزش رقص می دهند / فیلم