Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، آیین تشییع پیکر زینب تاج الدین مادر سرافراز شهیدان حسن، محمدرضا و مرتضی کارور صبح امروز با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)استان تهران، استاندار تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری، فرماندهان و نیروهای نظامی، انتظامی و نیروی مقاومت بسیج، مدیرکل بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور و قدرشناس ری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم که از ساعت ۹ صبح شروع شد، آیین وداع با مادر سه شهید در حسینیه فاطمه زهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهداء(ع)، برگزار و در ادامه مردم مومن و ولایی شهرری پیکر این مادر گرانقدر را تا حرم حضرت عبدالعظیم(ع) بدرقه و پس از اقامه نماز، در صحن حرم سیدالکریم خاکسپاری کردند.

اندیشه شهدا نباید از جامعه بیرون برود

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) بی بی دو عالم، مراسم تشییع این مادر بزرگوار که سه فرزند خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، با حضور مردم قدرشناس و همرزمان شهید برگزار شد.

وی گفت: هیچ شهیدی نداریم که درمورد موضوع حجاب، پیروی از امام راحل و دفاع از انقلاب، سخن نگفته باشند لذا باید راه شهدا را ادامه دهیم و اندیشه شهید نباید از افکار جامعه بیرون برود چراکه راه نجات ما همین مجاهدت ها است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تاکید بر اینکه نسل جوان باید به شهدا توسل کنند افزود: مجاهدت با شمشیر، قلم، بیان و غیره فرقی ندارد همانگونه که حضرت صدیقه زهرا(س) همه توانش به سخن بود و با لسان مجاهدت می کردند.

سردار ذوالقدر در پایان تصریح کرد: مردم خوبی داریم که با وجود سختی ها و مشکلات پشتیبان نظام و انقلاب هستند که مسؤولان باید به این موضوع توجه کنند.

حضور مسؤولان در منزل شهیدان کارور

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری و سرهنگ روح الله قنبری فرمانده سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) ری صبح امروز با حضور در بیت معظم شهیدان کارور، رحلت بانوی مکرمه حاجیه خانم تاج الدین مادر سه شهید را به این خانواده معظم تسلیت گفتند.

به گزارش فارس؛ شهید محمدرضا کارور فرمانده گردان مالک اشتر لشکر ۲۷ محمد رسول الله(ص) بود که سال ۱۳۶۲، در عملیات خیبر در جزیره مجنون عراق به شهادت رسید و حسن و مرتضی برادران محمدرضا نیز از شهدای گرانقدر دفاع مقدس هستند.

زینب تاج الدین مادر شهیدان کارور که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس سه فرزند برومند خود را تقدیم اسلام کرده است، روز گذشته به دلیل کهولت سن دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری فارس اسفندماه سال گذشته با حضور در منزل این شهیدان، با مادر و خواهر شهیدان کارور به گفت‌وگو پرداخت. خواهر بزرگ شهیدان در این مصاحبه به خبرنگار فارس گفت؛ مسؤولان به دیدار این مادر شهید نیامده‌اند. ضمن آنکه نامی از این سه شهید در معابر ری وجود ندارد.

گفت‌وگوی خبرگزاری فارس با مادر شهیدان کارور در اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خبر فارس نیوز تشییع مادر سه شهید فرمانده سپاه حضرت استان تهران سه شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

متن پیام سید محمد خاتمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آیت الله حاج سید حسین خمینی

با درود به روان تابناک آیت حق حضرت شیخ مرتضی حائری و حضرت سید مصطفی خمینی، درگذشت بانوی با فضلیت سرکار معصومه خانم حائری مادر گرانقدرتان را که واسطه العقد مبارک میان مرجعیت شریف حائری و خمینی بود صمیمانه به جنابعالی، خانواده بزرگوارتان و همه بستگان داغدار تسلیت می گویم و از پیشگاه حضرت حق جل و علا برای این فقیده سعیده آمرزش و رحمت الهی و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت می کنم.

با احترام
سید محمد خاتمی،‌۱۴۰۳/۲/۶

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی به علیرضا قربانی

دیگر خبرها

  • غیرتی که در خون غلتید
  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون