Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - دفن غیراصولی زباله‌های شهری از یک طرف و جمع‌آوری نشدن آن‌ها در طبیعت از سوی دیگر برای انسان‌ها و جانداران عوارض جبران ناپذیری را به همراه دارد و باعث آلودگی محیط زیست می‌شود و با توجه به شیوع ویروس کرونا مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورد.

آراستگی و پاکیزگی محیط شهری یکی از مواردی است که از وظایف مدیریت شهری است که باید در این زمینه اقدام کنند، ولی متاسفانه این امر مهم از سوی برخی مسئولان نادیده گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها جای گذاری نامناسب سایت زباله‌های شهری در در بخش فورگ شهرستان داراب استان فارس باعث آلودگی محیط زیست این منطقه شده است؛ که این موضوع علاوه بر اینکه سلامت انسان‌ها و محیط زیست را به خطر می‌اندازد؛ محل تجمع حیوانات موذی نیز می‌شود.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده اسنت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

بیشتر بخوانید:

پیچیده شدن عطر زباله‌ها در معابر مهاباد + فیلم

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انباشت زباله آلودگی محیط زیست مشکلات مردم زباله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز طرح پاکسازی گسترده و خودجوش به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش "امروز من، بدون کیسه پلاستیکی" اجرا شد.

رحمت الله کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیأت‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست به انجام رسید.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضاهای عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز، تنها به منظور جمع آوری زباله نیست، بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

کد خبر 6087462

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • تاکید دانش آموزان آبادان و خرمشهر بر حفظ زمین پاک
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری