Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان شهرکرد - ایرج کیانی بروجنی گفت: در این پویش علاوه بر آموزش کمک‌های اولیه و واکنش در برابر مخاطرات تشویق مردم به واکسیناسیون کووید ۱۹، هدف اصلی است.

قطع زنجیره ابتلا به کرونا از طریق ترویج واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل بهداشتی، ارتقا پاسخگویی و واکنش در برابر حوادث و بحران‌ها به کمک ظرفیت سازی و توانمندکردن جوامع محلی با افزایش کمی، ارتقای سطح آموزشی در خانه‌های هلال در مناطق روستایی و کم برخوردار شهری، آماده‌سازی اعضای این خانه‌ها برای واکنش اضطراری در برابر بحران‌ها، آگاه سازی و توانمندسازی جوامع محلی و روستایی از اهداف برگزاری پویش برای هم بمانیم به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افتتاح یکصد و چهارمین خانه هلال در چهارمحال و بختیاری

با توجه به جایگاه خانه‌های هلال به عنوان طرحی شاخص در برنامه‌های کلان جمعیت هلال احمر و مرکزی برای فعالیت‌های امدادی، بشر دوستانه و عام المنفعه در روستا‌ها و محلات این طرح با همکاری این مراکز اجرا می‌شود.

در استان چهارمحال و بختیاری ۱۰۴ خانه هلال فعال است که در ۲۰ خانه این پویش اجرا می‌شود.

یکی از تفاوت‌های پویش برای هم بمانیم با طرح‌های اجرا شده قبلی استفاده از بازی مارو پله در آموزش کودکان برای شناخت آنان از مخاطرات و آموزش بهترین واکنش آن‌ها در هنگام سانحه استفاده شده است.

پیرو تفاهم نامه با کمیته بین المللی صلیب سرخ و دفتر ارتقا سلامت وزارت بهداشت، پویش آموزشی برای هم بمانیم از هفته سوم دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شد و این پویش تا اسفند ماه ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر برای هم بمانیم واکسیناسیون کرونا کمک های اولیه چهارمحال و بختیاری برای هم بمانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری

مجید فرهزاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری گفت: برق رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره ۷ ناغان برای تأمین برق شهرک صنعتی کاج، فیدر‌های جدید برق رسانی در دشتک و بهینه سازی فیدر شماره ۵ در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی از جمله این طرح‌ها می‌باشد.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۵ طرح برق رسانی در شهرستان فرخشهر

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

فرهزاد، هدف از اجرای این طرح‌ها برق رسانی به نواحی صنعتی، ارتقاء ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق رسانی به پمپاژ‌های آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال زایی است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۸۲ طرح خیری در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری دوره آموزشی طرح معراج در فرخ شهر
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • راهیابی نوجوانان چهارمحال و بختیاری به باشگاه استعداد‌های برتر کشور
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • افتتاح ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ذخیره‌سازی ۲۱ هزار و ۹۴۴ تن گندم مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری