Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به بارش‌هایی که از روز پنج‌شنبه در استان کرمانشاه به صورت برف رخ داد، یک محور روستایی مسدود شده است که راهداران برای بازگشایی آن در حال تلاش هستند.

وی افزود: یک محور روستایی در روز گذشته هفتم بهمن‌ماه مسدود شده بود که با تلاش همکاران راهداری بازگشایی شد؛ و به طور کلی در استان کرمانشاه، یکی از شهرستان‌ها دچار بارش برف و کولاک شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راهداری کرمانشاه تصریح کرد: ۱۵ محور شریانی و سه محور غیر شریانی در استان درگیر بارش برف بودند، و هیچ یک از شهرستان‌ها بارش باران گزارش نشده است.

کرمی افزود: ۸۵ نفر از نیروهای راهداری در حال انجام عملیات در راه‌های استان بوده و ۵۸ دستگاه از ماشین‌آلات نیز در حال استفاده است که ۹۶۰ کیلومتر از باند جاده‌های مواصلاتی برف‌روبی شده‌اند.

وی با اشاره به دیگر عملیات راهداری در استان کرمانشاه افزود: ۳۹۵ تن شن و نمک برای بازگشایی مسیرهای دچار بارش برف مصرف شده است و پنج مقطع ریزش‌برداری انجام شده است.

مدیرکل راهداری خاطر نشان کرد: نیازی به اسکان مسافرین نبوده اما به ۴۶ دستگاه خودرو که نیازمند کمک بوده‌اند، کمک‌رسانی انجام شده است.

کد خبر 5410754

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه بارش برف برف و کولاک برف روبی برف و یخبندان برف بوشهر ویروس کرونا مطالبات مردم گیلان از دولت دهه فجر بارش برف کرمانشاه آمار کرونا خراسان رضوی واکسن کرونا مشهد شیوع کرونا همدان برف و کولاک سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سرهنگ شهرکی رئیس پلیس راه گلستان گفت : محور گنبدکاووس به کلاله از راه‌های پرتردد شرق استان از ساعت چهار و سی دقیقه صبح دیروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت بر اثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه اوغان و عبور آب از روی پُل، بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر بازگشایی شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس هم با بیان اینکه تردد در این جاده از ساعت پنج صبح امروز از سر گرفته شد ، بر لزوم لایروبی اصولی و عمقی این رودخانه تاکید کرد.

موسی اونق افزود : اداره راهداری گنبدکاووس برای ساخت پُل جدید ۶۲۰ میلیارد ریال از منابع ملی پیش‌بینی و پیمانکار ساخت این پروژه را نیز مشخص کرده است.

اونق ادامه داد : با مساعد شدن شرایط جوی و تجهیزکارگاه توسط پیمانکار عملیات ساخت پل جدید شروع شده و حداقل به ۲ سال زمان نیاز دارد.

 

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • فیلم/ بازگشایی گردنه برفی محور کرمانشاه به کردستان
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • بازگشایی گردنه تته پس از ۵ ماه + فیلم
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد