Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-26@11:18:57 GMT

اتمام واکسن آسترازانکا در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۴۶۱۳۱

اتمام واکسن آسترازانکا در خراسان رضوی

مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: واکسن آسترازانکا در مراکز واکسیناسیون سطح استان تمام شده است.

به گزارش قدس آنلاین، دکتر محمد پهلوان  اظهار کرد: در حال‌حاضر در مراکز واکسیناسیون سطح استان واکسن آسترازانکا تمام شده است و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای تامین مجدد اقداماتی انجام خواهد داد  و به محض تامین مجددا براساس اولویت‌ها تزریق واکسن آسترازانکا از سر گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بستری شدند. مجموع بسترهای موجود ۳۵۳ نفر است که ۱۰۱ نفر در بخش مراقب‌های ویژه بستری شدند.  پهلوان تاکید کرد: در استان نیز مبتلایان جدید به کرونا ۱۸۲ نفر هستند که مجموع بستری‌ها را  به ۴۵۵ نفر می‌رساند. از این تعداد ۱۲۲ نفر در بخش مراقب‌های ویژه بستری هستند. مسئول کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی کووید ۱۹ دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمام سطوح خدمات‌رسانی در حوزه‌های بهداشت و درمان برای خدمات‌رسانی به بیماران در آمادگی کامل قرار دارد، تصریح کرد: ویروس امیکرون قدرت انتقال و انتشار بالایی دارد و بهترین راهکار برای پیشگیری از ابتلا به آن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و همچنین تکمیل واکسیناسیون است. انتهای پیام منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: واکسن استرازنکا مشهد ماسک دانشگاه علوم پزشکی مشهد واکسن آسترازانکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  در هزار و چهارصد و هشتاد و پنجمین عمل اهدای عضو از اهدا کننده مرگ مغزی، آرزو شجاعی ۱۸ ساله از تربت جام، پس از دریافت رضایت از خانواده اش، تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه ها و کبد زنده یاد آرزو شجاعی برای پیوند به شیراز منتقل شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

 
 

دیگر خبرها

  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • سه بیمار شیرازی با اهدای عضو دختر ۱۸ ساله تربت جامی جان دوباره گرفتند
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه