Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان سابق یوونتوس می گوید اگر جای مهاجم آرژانتینی این باشگاه بود، با حقوق کمتر هم در تورین می ماند.

جانلوئیجی بوفون می گوید دوست دارد در جام جهانی 2026 به همراه تیم ملی کشورش به میدان برود.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، جانلوئیجی بوفون، دروازه بان اسطوره ای باشگاه یوونتوس و تیم ملی ایتالیا امروز 44 ساله شد و به همین مناسبت نشریه گاتزتا گفتگویی با این دروازه بان داشته و در مورد مسائل مختلف با بوفون صحبت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های این دروازه بان کهنه کار را در ادامه می خوانید:

جذب ولاهوویچ توسط یوونتوس خریدی بزرگ و غافل گیر کننده است. ولاهوویچ در کنار ام باپه و هالند بهترین بازیکن جوان دنیای فوتبال است. او کیفیتی متفاوت دارد و انقلابی در پست بازیکن شماره 9 ایجاد کرده است. او از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند است. در دوران من، هیچ بازیکنی با قد یک متر و 90 انقدر سرعتی نبود. دیبالا

اگر من جای دیبالا بودم، با حقوقی کمتر هم در یووتوس می ماندم اما در صورتی که حس می کردم قدرم دانسته می شود. اگر جای سران یوونتوس بودم، دوست داشتم زوج خط حمله تیمم متشکل از ولاهوویچ و دیبالا باشد. 

جام جهانی قطر

دیگر به حضور در این جام امیدوارم نیستم. جام جهانی را همیشه بهانه ای می کردم برای پاسخ دادن به کسانی که می پرسیدند چرا هنوز بازی می کنم اما حقیقت این است که به بازی کردن ادامه می دهم چون در حال انجام کاری هستم که سایرین انجام نمی دهند ولی شرایط جوری است که باید درک کنم حضورم در جام جهانی قطر غیرممکن است. مشکلی ندارم و باید به تصمیمات هوشمندانه روبرتو مانچینی احترام بگذارم. او باید بهترین گزینه ها را انتخاب کند و مراقب تیمش باشد. دروازه بان های خوبی داریم.

بازگشت بالوتلی

می تواند خطرناک باشد. باید به مانچینی اعتماد داشته باشیم. او پشت کارهایش منطق دارد. نمی دانم دعوت بالوتلی کار درست یا اشتباهی است اما منطق دارد. 

ترک پارما

باید ببینیم فصل را در پارما چطور به پایان می رسانیم. نسبت به مردم پارما که محبتی بی اندازه به من دارند احساس مسئولیت می کنم. اگر ایتالیا به جام جهانی صعود نکند، شاید در جام های جهانی بعدی بازی کنم، تعجب نمی کنم اگر در 48 سالگی هم هنوز آماده باشد. مایکل جوردن دوست داشت تا 50 سالگی بازی کند و او را درک می کنم. هر چه که باشد، حرف هایم را در زمین مسابقه می زنم.

 

اخبار داغ 

فاجعه تن فروشی زنان و دختران در ایران / در صدا و سیما رونمایی شد عکس یادگاری احمدرضا عابدزاده در جمع ملی پوشان در رختکن تیم ملی رسانه روسی: احتمال حضور زودهنگام سردار آزمون در تمرینات بایرلورکوزن صف کشیدن مشتریان متعدد برای قرض گرفتن جیمز مکاتی از منچسترسیتی ورشکستگی در کمین فوتبال ایتالیاست

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دروازه بان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی

به گزارش "ورزش سه"، جمال موسیالا از امیدهای بایرن در بازی حساس مقابل رئال در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است. مهاجم جوان که زمانی در زیر 17 ساله های انگلیس با جود بلینگام هم تیمی بود، مشتاق این بازی است. او در 36 بازی این فصل توانسته 12 گل بزند و هفت پاس گل دهد. جمال در یورو 2024 نیز مهاجم برجسته تیم ملی آلمان خواهد بود.

بازی با رئال بهانه خوبی برای مارکا شد تا با موسیالا مصاحبه ای ترتیب بدهد. چندین سوال مارکا از موسیالا در مورد مسی بود. جمال بارها گفته است که از مسی الگو می گیرد و از گودکی بازی های بارسا را تعقیب می کرد.

حالا شما شماره 10 تیم ملی آلمان هستی. شیفتگی تو به این عدد از چه زمانی شروع شد؟ 

از زمانی که جوان بودم به همه نام‌های بزرگی که این شماره را می‌پوشیدند توجهمی‌کردم و 10 همیشه شماره مورد علاقه من بود. من با تماشای بازی های رونالدینیو، نیمار و مسی بزرگ شدم. همه آنها 10 پوشیدند و برای من همیشه یک رویا بود که روزی آن شماره را بپوشم.

وقتی جوان بودی، بازیکن مورد علاقه تو چه کسی بود؟

بدون شک مسی و رونالدینیو. ده ها و ده ها ویدیو از آنها دیده ام. من همچنین وقتی خیلی کوچک بودم پیراهن زیدان را داشتم، شماره 10 تیم ملی فرانسه.

اما الگوی مطلق تو مسی بود، درست است؟

بله، من او را بسیار تحسین می کنم و همیشه من را مجذوب خود کرده است. من با تماشای بازی های لئو و نیمار بزرگ شدم. آنها مورد علاقه‌ام بودند زیرا من را بسیار سرگرم می کردند و از بازی هایشان لذت می بردم. گلزنی ها و حرمات انفرادی تماشایی مسی و نیمار من را بهت زده می کرد و سعی می کردم از آنها تقلید کنم. من همیشه طرفدار آنها بودم.

حتی وقتی کوچک بودی، پیراهن شماره 19 را که مسی مدتی در تیم ملی آرژانتین می پوشید، برایت خریدند. درست است؟

بله و من بسیار خوشحال بودم. وقتی کوچک بودم آن پیراهن را به دلیل عشقم به مسی می پوشیدم. من همیشه از شیوه بازی او الهام می گرفتم و به کارهایی که انجام می داد نگاه می کردم تا بتوانم از او تقلید کنم و در نتیجه بتوانم بازیکن سطح بالایی شوم.

مسی 10 لالیگا به علاوه دو لیگ یک فرانسه و چهار لیگ قهرمانان اروپا را برد. تو در حال حاضر چهار بوندسلیگا و یک لیگ قهرمانان اروپا را تنها در سن 21 سالگی برده ای. آیا می توانی تصور کنی که به رکورد مسی برسید؟

نمی دانم، فکر نمی کنم اصلا بتوانم خودم را با مسی مقایسه کنم و این تقریباً یک مأموریت غیرممکن است. من فکر می کنم مقایسه خودم با لئو یا هر بازیکن دیگری بیهوده است. من سال به سال فوتبالم را پیش می برم و به کارم ادامه می دهم تا بهتر و بهتر باشم و عناوین مهمی را برای تیمم کسب کنم.

در مورد تعویض پیراهن عجیبی که با مسی در بازی پی اس جی و بایرن در فصل 23-2022 داشتی به من بگو:

در همان بازی رفت، آلفونسو دیویس از لئو پیراهنش را خواست و من از نیمار آن را خواستم و او نیز پیراهنش را به من داد. سپس در بازی برگشت از لئو درخواست پیراهن کردم و او به من گفت که در رختکن آن را عوض می کنیم. اما بعد از جشن پیروزی با هواداران دیر به رختکن رسیدم و دیگر نمی خواستم به رختکن آنها بروم تا مزاحمتی ایجاد نکنم، پس دیگر از مسی نپرسیدم. داستان همین بود (با خنده).

دیگر خبرها

  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • قهرمانی مس رفسنجان در جام‌حذفی؟ نویدکیا: شانس‌مان را امتحان می‌کنیم!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • تیم ملی فوتسال ایران نیمی از راه جام جهانی را طی کرد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم