Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – شهاب‌الدین عزیزی‌خادم، رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در برنامه ورزش و مردم اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید:

*کار بسیار سختی بود؛ شکرگزار پروردگار متعال هستیم. کمترین نقش را داشتیم که خدا عنایت ویژه‌ای به ما داشت. فرا تلاطم بحرین که امیدی نبود و خوشبین‌ترین افراد صعود کنیم فوتبال اعتبار کمرنگ شده بود کار سخت بود؛ سخت‌تر از آن به آن بپردازیم و خداوند عنایت لطف به ما داشت تا نتیجه خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با یک همدلی از این مرحله سربلند بیرون آمدیم.

*در فراتلاطم بحرین خوشبین‌ترین هواداران هم زیر ۵ درصد امید داشتند، اعتبار فوتبال کم شده بود، میزبانی را از ما گرفته بودند و کار سخت شده بود. خداوند عالم کمک و عنایت ویژه کرد. کادرفنی و بازیکنان زحمت کشیدند و همه با همدلی از آن مرحله سربلند بیرون آمدیم. یکی از وزرای کشور‌های منطقه آمده بود و اظهار ناراحتی می‌کرد از اینکه ایران در مرحله مقدماتی نباشد. آن‌ها با یک برد می‌آمدند، اما ما باید چهار بازی را می‌بردیم. فراموش نمی‌کنیم؛ کشور‌هایی که جایگاهی نسبت به فوتبال ما نداشتند با یک برد صعود می‌کردند، اما ما اگر یک مساوی هم در چهار بازی می‌داشتیم، جام ملت‌های آسیا را هم از دست می‌دادیم.

*فضایی که برای تیم ملی انجام شد غیرقابل باور بود. از روسای قبلی فدراسیون هم تشکر می‌کنم. خیلی از آن‌ها به من پیام دادند و تماس گرفتند. همه عزیزان اظهار محبت کردند و جا دارد تشکر کنم، اما در این میان گلایه‌ای نیز دارم، زیرا یک عده دنبال چاه کندن و مسموم کردن فضا بودند تا رضایتمندی را از مردم بگیرند و تنها به دلیل آرامش تیم ملی سکوت کردیم، ولی رضایت از این وضعیت نداشتیم و شرایطی بود که رضایت ما نبود، اما به دلیل تیم ملی سکوت کردیم.

*فدراسیون فوتبال مبتنی بر برنامه‌ریزی و فدراسیون علمی است و توکل در این فدراسیون وجود دارد. فدراسیون را به جادوگری متهم کردند؛ جادوگری شرک است. اینکه کسی با یک نفر دیگر ارتباط دارد، شخصی است. ما مسلمان و شیعه هستیم. رسانه‌هایی که بخشی از آن‌ها از پول مردم استفاده می‌کردند، متهم به جادوگری می‌کردند و برایم عجیب است چرا با این‌ها برخورد نشد. نمی‌دانم این ماجرا از کجا می‌آمد، اما خیلی‌ها دنبال مناصب و مسئولیت‌ها در فدراسیون هستند. فدراسیون دارد با قدرت مسیرش را می‌رود و متعلق به مردم است. برخی در همین رسانه‌ها مطالبی علیه فدراسیون مطرح و اجازه پاسخگویی به ما نمی‌دادند. به نظرم برخی‌ها آگاهانه دنبال این بودند تا جلوی آرزوی یک ملت و آرزوی خوش را بگیرند.

 

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۴۶۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: در پی وصول شکایتی مبنی بر ناپدید شدن خانم ۳۶ ساله‌ای در شهر اصفهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

فیلم سیاه مرد بدهکار از زن طلبکار | این زن خودش خواست صمیمی شویم نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد

وی افزود: کارآگاهان با بررسی‌های تخصصی و اقدامات هوشمندانه پلیسی دریافتند زن جوان چند روز قبل از سوی شخصی تهدید به قتل شده که همین سرنخ شک کارآگاهان را به سمت این برد که احتمالا فرد گمشده به قتل رسیده باشد. بنابراین طی هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به دستگیری مظنون پرونده اقدام کردند.

سرهنگ حسین تُرکیان اظهار کرد: متهم ابتدا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد و منکر انجام هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با ادله و مستندات موجود و در تحقیقات تخصصی به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از این جنایت برداشت.

وی ادامه داد: در بازجویی‌هایی که از متهم انجام شد، مشخص شد وی به علت اختلافات مالی با زن جوان قرار گذاشته و پس از جر و بحث او را هل داده که با برخورد سرش با دیوار جان خود را از دست داده است.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اظهارات متهم و اعتراف وی به پنهان کردن جسد مقتول در باغ شخصی‌اش، در نهایت جسد خانم ۳۶ ساله که در باغ قاتل مدفون شده بود، کشف و متهم به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

کد خبر 848873 منبع: ایران برچسب‌ها خبر مهم قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • دفن جسد زن جوان در باغ شخصی یک مرد | نمی‌خواستم او را بکشم
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • واکنش وزیر کشور به گزارشات مربوط به نیکا شاکرمی
  • تبریک امیرعبداللهیان به مناسبت روز معلم
  • واکنش وزیر کشور به گزارش مربوط به نیکا شاکرمی؛ عملیات روانی است
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم